Houten, the netherlands, rondweg

Postby hansvanh » Wed Aug 17, 2011 9:26 am

Hello, de rondweg van Houten is een doorgaande weg. Nu wordt er vaak bij afslagen naar de verschillende wijken (bijv. muren, water, polders, etc.) aagegeven dat je moet afslaan (links of rechts) terwijl de rondweg de doorgaande weg is.
Kan ik dit zelf wijzigen?
Groet,
HAns
hansvanh

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Houten, the netherlands, rondweg

Postby robin1979 » Wed Aug 17, 2011 10:16 am

(Even verplaatst naar het Nederlandse forum).

Heb je een permalink van een dergelijke situatie?
MapSquadEurope
Area Manager - Europe
robin1979
Waze Champs

Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Postby enormekever » Wed Aug 17, 2011 11:47 am

Ik zie wel een hoop slordigheidjes en onterechte turn-restrictions aan de rondweg. Denk dat het daar aan ligt.

Kzal 'ns kijken dat ik de boel een beetje opknap.

Setup: HTC Desire S • Android 2.3.5 • Waze 3.5.3.0
Area Manager/AM-coach • Noord-Brabant, The Netherlands
enormekever

Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Postby enormekever » Thu Aug 18, 2011 6:23 am

De Rondweg is nu helemaal op orde.

In de wijken zelf is nog wel een hoop werk te doen, ik zie een hoop losse wegen en missende junctions, maar dat laat ik aan de lokale gebruikers daar over.

Setup: HTC Desire S • Android 2.3.5 • Waze 3.5.3.0
Area Manager/AM-coach • Noord-Brabant, The Netherlands
enormekever

Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Postby BrutusNL » Fri Aug 17, 2012 1:50 pm

De Rondweg is nog steeds niet helemaal in orde. Liggen nog allerlei turn restrictions die niet kloppen. Ik rijd daar dagelijks langs. Ik liep nog tegen een paar andere fouten aan, waarvan ik ZEKER weet dat ik ze voor mijn 'edit' pauze goed had staan. Helaas had ik namelijk een paar maanden geen tijd om dingen in Houten te doen. Wel netjes gereageerd overigens op de melding over het AM schap. Verder zijn er allerlei straten verdwenen en een hele rits straten ontkoppeld, waar dat voorheen niet zo was. Nu wil ik een paar dingen oppakken, blijken bepaalde delen gelockt en mag ik dat ineens niet meer, dus dan zakt de motivatie al weer heel snel weg :(
BrutusNL

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby OldCor » Sat Aug 18, 2012 8:20 am

BrutusNL wrote:.................................
Nu wil ik een paar dingen oppakken, blijken bepaalde delen gelockt en mag ik dat ineens niet meer, dus dan zakt de motivatie al weer heel snel weg :(

Hoe lang zal die ongein met die nieuwe versie van WME nog duren, hoeveel goedwillende AM's gaan we nog kwijtraken???
Voorheen AM in/om mijn woonplaats, nu AM voor Nederland plus een stukje Oostenrijk bij Mittersil.
HTC Desire, Android 2.2, Waze 3.2 & Samsung P7500, Android 4.0.4, Waze 3.2

Image
OldCor

Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Postby maantje76 » Sat Aug 18, 2012 8:31 am

Dat kwijtraken zal op zich denk ik wel meevallen. Op een laag pitje is een grote kans. Of en hoe er iets gaat veranderen is erg onduidelijk. Vanuit alle internationale champs zijn er een aantal vooratellen gedaan. Echter hebben we nog geen feedback daarop gekregen. Meer als afwachten kunnen we voorlopig niet dien denk ik...
Image
maantje76
Waze Champs

Has thanked: 41 times
Been thanked: 130 times

Postby fvwazing » Mon Aug 20, 2012 12:01 am

Even back on topic:

De N409 - Utrechtseweg loopt als N409 - Rondweg door tot de N410 - Kruisweg, ik heb de benaming aangepast en type op Minor gezet. Ik heb ook het deel van de Rondweg naar De Staart en de A27 op Minor gezet om een minder stroeve verbinding tussen A27 en N409 tot stand te brengen.

Volgens onze Wiki kunnen rondwegen van steden sowieso op Minor gezet worden. Houten zal wel een stad zijn, dat is geen probleem. Maar of de HELE Ringweg Minor moet worden? Misschien alleen de bovenste lus van de "8"?

**) Ben met mijn vingers natuurlijk van alle turnrestrictions afgebleven! (hoop ik)
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1
fvwazing
Waze Champs

Has thanked: 101 times
Been thanked: 67 times

Postby gerben » Mon Aug 20, 2012 12:25 am

maantje76 wrote:Dat kwijtraken zal op zich denk ik wel meevallen. Op een laag pitje is een grote kans. Of en hoe er iets gaat veranderen is erg onduidelijk. Vanuit alle internationale champs zijn er een aantal vooratellen gedaan. Echter hebben we nog geen feedback daarop gekregen. Meer als afwachten kunnen we voorlopig niet dien denk ik...

Weer even off topic...

Ze hebben vandaag aangekondigd dat ze een massa-unlock gaan doen van de lagere wegtypes (primary en lager).
Normally a HTC Desire S - Stock ROM (Android 2.3.5), but temporarily back to my G1 (HTC Heart) - Froyo by Laszlo ROM - Waze 3.6
Waze Champ, Mega Mapper/Driver
Countrymanager The Netherlands
gerben
Waze Champs

Has thanked: 6 times
Been thanked: 44 times

Return to Nederland