Maar dit is dus blijkbaar ook geen oplossing...
Gerben, nog contact gehad met waze hierover?
pveatx wrote:Ik heb dezelfde soort routeringsproblemen op de A27 bij de kruising met de N234. Komende van het noorden, rijdend naar het zuiden wordt ik altijd over de afrit, de rotonde, dan de tweede afslag, en meteen de oprit weer opgestuurd. De eerste keer dat dit voorkwam was toen ik in een file reed, en kon ik me voorstellen dat het sneller was, alhoewel niet netjes... de tweede keer echter reed het verkeer op de snelweg gewoon door met 100km/uur.
Ik denk dat omdat de afstand tussen de daadwerkelijk gereden route (de snelweg) en de aangegeven route (de afslagen) klein is, dat het systeem denkt dat je de aangegeven route rijdt, en dus "leert" dat dat afslag af en op een even snelle weg is. Daarmee wordt het systeem in z'n denken versterkt, terwijl het een niet zo net alternatief voorstelt.
Peter van Es

fvwazing wrote:Hebben we het eigenlijk al eens met een komplete nieuwbouw geprobeerd? Voor Waze liggen de snelheden op de freeway en de ramps nu wel erg dicht bij elkaar. Bij een nieuwbouw gebruikt Waze de defaultsnelheden en die liggen waarschijnlijk veel verder uit elkaar.

maantje76 wrote:petervdveen wrote:Over de N2 bedoel je? Dat is appart..
Ik ben er samen met gerben mee bezig, dus als je een datum en tijd hebt en de exacte route dat dat heel fijn zijn.
Randweg Eindhoven was inderdaad apart...er was een hele lijst UR's bij knooppunt A58/A2. Ri tilburg kreeg je een turn right. Dat is echter richting den Bosch. Script voor livemap gaf dit ook aan. Robin had hier echter geen problemen?!
Er was niet veel bijzonders te zien op de kaart. Na de mapupdate van 28e werkt het weer zonder probleem, terwijl er niets aangepast is in de tijd tussen de laatste 2 updates. Lijkt dus dat het mergen van de map er iets mee te maken had?!
Users browsing this forum: No registered users