Post Reply

Waze Meeting 27 Oktober 2012, meld je nu aan!

Post by
Schrijf jezelf nu in!

De locatie is bekend!!

De meeting zal worden gehouden in het AC restaurant/hotel in Oosterhout.
Deze locatie is in het zuiden van nederland, dicht bij de belgische grens.
http://goo.gl/maps/F3VtC

De meeting zal worden gehouden vanaf ongeveer 12uur tot ongeveer 18:00.
Meer info volgt per email

Nog niet aangemeld? Doe dat dan nu! Dit is de laatste mogelijkheid!


De poll laat zien dat bijna alle deelnemers positief denken over een eventuele meeting.

Graag wil ik deze toch combineren met onze zuiderburen. Dit is programma technisch makkelijk te combineren. Alleen zullen een aantal van ons als vliegende keep tussen de 2 landen moeten zweven...

De presentatie welke door de Waze staff gegeven zal worden, is voor beide landen hetzelfde. Bij eventuele workshops en discussies kunnen we ons in 2 groepen verdelen. Als er voldoende interesse is vanuit België zullen we de locatie centraal voor beide landen houden, Mocht er weinig interesse zijn houden we het centraal in Nederland...

Wat we precies gaan doen is uiteraard nog niet helemaal duidelijk. Dit zullen we met een aantal CM's in gaan vullen.

Hoop jullie allemaal persoonlijk te ontmoeten ;)

Meld je nu aan met dit inschrijfformulier!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hierbij even een poll, om te pijlen of er behoefte is aan een Nederlandse Waze meeting.

Mogelijk is dit eventueel te combineren met onze zuiderburen. Daar een deel van onze Nederlandse community, daar ook actief is.

Als er interesse genoeg is, kunnen we de mogelijkheden gaan bekijken. Waze werkt hier graag aan mee. Ze zullen proberen om een aantal staf mensen sturen ter kennismaken en om Waze te 'presenteren'. Er zal genoeg ruimte zijn om met hen te discussiëren en te brainstormen.


Breng je stem hieronder uit. Slechts 1x stemmen a.u.b.!

Uiteraard zijn reacties op dit topic natuurlijk ook welkom...


Poll: Waze meeting ja of nee?
[*]Ja
[*]Nee
[*]Misschien


http://www.gfxpoll.nl/pollgfx/46123.png

POSTER_ID:1246985

1

Send a message

Post by Archz0r
Ook aangemeld! :)
Archz0r
Posts: 2
Send a message

Post by Atlas85
Ach, als zijnde oude kern en zo van vroeger. Tuurlijk zal ik er bij zijn. Ik hoop WEL dat Waze tegen die tijd de client heeft geupdate, want op mijn telefoon heeft het de stabiliteit van een fusie-reactor. Geen, dus.
Atlas85
Posts: 1026
Send a message

Post by Atlas85
Formulier? Niet gezien. Probleem is niet het updaten: mijn vrouw heeft dezelfde telefoon maar 1 versie oudere software van de telefoon (zelfde Waze versie) en nooit een probleem. Ik zal het formulier even zoeken. Zal ik wel over het hoofd hebben gezien.
Atlas85
Posts: 1026
Send a message

Post by Carnager
Was een geslaagde middag jongens! Leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien zoals Cor ook al zei.
Iets Noordelijker is met het oog op de opkomst vanuit Vlaanderen wel logisch ja.
Heeft die grote camera die in de zaal stond nou eigenlijk alles opgenomen of was dat onbenutte standaarduitrusting, eigenlijk?
Carnager
Posts: 51
Send a message
Please add your Waze related pictures to the Waze Flickr group:
http://www.flickr.com/groups/waze/

Post by Carnager
@Cor, 8 onder ben ik, Carnager.

Ja, dat zal dus een archieffilm worden.
Ook niets mis mee en wellicht kan er nog eens een korte impressie uit worden gemaakt die ontdaan is van enig vertrouwelijke informatie.

Fijne Zondag allen!
Carnager
Posts: 51
Send a message
Please add your Waze related pictures to the Waze Flickr group:
http://www.flickr.com/groups/waze/

Post by ct93
Aangemeld via formulier; mijn agenda weet ik nu nog niet, dus hopelijk kan ik daadwerkelijk komen! De kans is groter naarmate de afstand kleiner is, maar dat zal wel voor iedereen gelden.

groeten,
Chris
ct93
Posts: 12
Send a message

Post by deeggo
Leuk. Vraag me wel af of je het agendatechnisch niet extra lastig maakt om het voor twee landen tegelijk te doen.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Aangemeld!
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
maantje76 wrote:Zojuist er nog even een massive FTW spamronde tegenaan gegooid om nog een keer zoveel mogelijk wazers te bereiken. Deze zullen na 20 oktober weer verdwijnen. Sorry voor deze actie ;)

Alle geregistreerde deelnemers zullen spoedig een mail ontvangen met verdere details...
Ik zie heel veel replies op je FTW events langskomen, in Nederlands en Frans. Velen kunnen het niet waarderen en beschouwen het als spam. Misschien een beetje uitdunnen? Het zijn er wel heel veel.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Het ziet er helaas naar uit dat ik moet afhaken. Alle gebruikelijke bronnen van oppas geven niet thuis, en om die kids nou mee te nemen... :sad:
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!