S-wegen Amsterdam

S-wegen Amsterdam

Postby maantje76 » Tue May 29, 2012 10:06 am

Schoonheidsfoutje, er wordt nu zowel Sxxx als sxxx gebruikt. Op de borden waar het opviel was het met de kleine variant. Echter volgens jvoambu zijn ze met de borden ook niet eenduidig.

Met hoofdletter zitten we wel op 1 lijn met A en N wegen. Jullie visie?
Image
maantje76
Waze Champs

Has thanked: 37 times
Been thanked: 122 times

Re: S-wegen Amsterdam

Postby niekfct » Tue May 29, 2012 10:52 am

niekfct

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby petervdveen » Tue May 29, 2012 10:56 am

Ik weet dat het op de borden vaak anders is, maar ik vind het duidelijker in de client MET hoofdletter.
Vandaar dat het ook zo in de wiki staat.
Coördinator BeNeLux
- Nederland Belgium Lëtzebuerg
ImageImageImageImage

peter@wazenederland.nl peter@wazebelgium.be
petervdveen
Waze Champs

Has thanked: 19 times
Been thanked: 118 times

Postby Jvoambu » Tue May 29, 2012 4:29 pm

Duidelijk, is het ook nog de bedoeling dat overal bijvoorbeeld S105 - Jan van Galenstraat komt te staan dan?
- If everything seems under control, you're just not going fast enough -

-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

SGS2 ICS
AM Amsterdam Amstelveen Zaandam eo
Jvoambu

Has thanked: 21 times
Been thanked: 2 times

S-wegen Amsterdam

Postby maantje76 » Tue May 29, 2012 4:38 pm

Jvoambu wrote:Duidelijk, is het ook nog de bedoeling dat overal bijvoorbeeld S105 - Jan van Galenstraat komt te staan dan?

Waar het mij om ging was in ieder geval de 'afritten'. Uiteraard geldt dat ook voor de 'wegen'. En deze moeten ook gewoon van de 'normale' namen toegevoegd worden...
Image
maantje76
Waze Champs

Postby Jvoambu » Tue May 29, 2012 4:44 pm

ok, heb ik iig een leuk klusje voor tijdens het werk, kan ik iig geen gigantische bende achterlaten...

Zit even bij afslag S112 te kijken, daar staat als plaatsnaam duivendrecht op de af en opritten, maar volgens de BAG viewer is het Amsterdam, Duivendrecht begint buiten de ring pas... Is er een reden om dat te doen of kan dat ook aangepast?

Nog een vraagje: Knooppunt Watergraafsmeer staat als plaatsnaam op het knooppunt, alleen op andere knooppunten in de buurt zie ik dat niet terug?

-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

SGS2 ICS
Jvoambu

S-wegen Amsterdam

Postby maantje76 » Tue May 29, 2012 5:56 pm

Afspraak is BAG als referentie aan te houden. 'vroeger' gaven we bij knooppunten als plaatsnaam, de knooppunt naam. Misschien dat iemand nog een nieuw experiment daar houd? Maar in principe gewoon BAG aanhouden. De knooppunt namen zouden eigenlijk niet meer in de DB moeten zitten, tenzij het een plaatsnaam is.
Image
maantje76
Waze Champs

Postby Jvoambu » Tue May 29, 2012 9:57 pm

Knooppunt staat er dus nog wel, ik ben begonnen bij de S101 om het allemaal aan te passen.

Kom nu bij S106, stad uit zijn daar een aantal ramps vanaf de S106 naar de Delflandlaan.... nu is het best een flinke weg met op en afritten, maar geen snelweg... Zal ik die hernoemen en zo ja: naar wat?

SGS2 ICS
Jvoambu

S-wegen Amsterdam

Postby maantje76 » Tue May 29, 2012 10:22 pm

Jvoambu wrote:Knooppunt staat er dus nog wel, ik ben begonnen bij de S101 om het allemaal aan te passen.

Kom nu bij S106, stad uit zijn daar een aantal ramps vanaf de S106 naar de Delflandlaan.... nu is het best een flinke weg met op en afritten, maar geen snelweg... Zal ik die hernoemen en zo ja: naar wat?

is ongelijkvloerse kruising. Ik zou het zo houden. Kijk ook even naar de directivity. Dat gaat niet helemaal goed bij die ramp...
Image
maantje76
Waze Champs

Postby Jvoambu » Wed May 30, 2012 11:33 am

maantje76 wrote:
Jvoambu wrote:Knooppunt staat er dus nog wel, ik ben begonnen bij de S101 om het allemaal aan te passen.

is ongelijkvloerse kruising. Ik zou het zo houden. Kijk ook even naar de directivity. Dat gaat niet helemaal goed bij die ramp...

Ik zag 1 segmentje 2-weg dat ik hersteld heb... verder?

Volgende: S112 is Major Highway... is niet conform Wiki volgens mij?

SGS2 ICS
Jvoambu

Next

Return to Nederland