by Atlas85 » Tue Feb 08, 2011 7:54 am
Nou, nieuw ben ik niet…Maar toch.
Ik werk bij een bedrijf in Eindhoven wat de opvolger maakt van de LCD, recentelijk overgenomen door Samsung. Ik woon momenteel in Arnhem, maar heb een huis gekocht in het Noord-Limburgse Ottersum. Dus als iemand nog een huis zoekt in Arnhem: die staat nog te koop!
Verder: 26jr oud, Skoda Octavia 1.9 tDI (station), vriendin rijdt een Polo... Ik sta in NL in de top10, 2keer in de top50 world-server gescoord en diverse malen “goud” in NL. Hoogste score in een week? 12704 pt. Sinds kort een Galaxy S, waarvan de batterij zo kort meegaat dat ik lange tijd Waze niet aan heb gehad. Dus ccoertjens haalt me deze week in. Gelukkig staan er nog 3 kort boven me die ik dus rap weer inhaal. Gebieden waar ik vaak te vinden ben: hele A50 traject tussen Arnhem en Eindhoven, Apeldoorn en oost-Brabant/Noord Limburg.
Grootste hobby? Twee zwarte Labrador Retrievers, waarmee ik regelmatig fiets, hardloop of jachttraining doe. Vermits ik tijd heb, want 20 uur pw. in de auto +40 uur werken, + di/do avond + za ochtend bijscholing op de HAN + de renovatie van een vrij grote hut in Limburg laten niet veel tijd over voor dit soort dingen, tijdelijk.
- Attachments
-

- Pup nog klein
- 44380.jpg (63.71 KiB) Viewed 2400 times
-

- Strand van de Vendee
- 70613.jpg (80.16 KiB) Viewed 2401 times
-

- Zuid-Frankrijk, Lac de Vassiviere
- 70622.jpg (60.82 KiB) Viewed 2400 times