Ik had ook al een PM verstuurd maar nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik cafe-press gemaild en die zouden er nog een sturen (free of charge)
Ik wacht weer geduldig af ...
world_msqy1rgs wrote:Hallo,
Tja waar beginnen in het echte leven heet ik hessel. Woon in de regio bartelehiem. In het begin ook zo iets van alle wegen moeten er op. Nu zo van alleen kan en mag ik er met de auto rijden. Heb al een paar foutjes ontdekt. Waar oa level 3 voor nodig blijkt te zijn. Hier maak ik dan maar melding van. En de andere plekken eerst maar eens langs rijden. Om te kijken of ik het juist heb ivm evetuele paaltjes/rijrichtingen.
Zie jullie op de weg.
deeggo wrote:Welkom! Jouw gebruikersnaam doet vermoeden dat je registratie niet helemaal is afgemaakt, alleen vanaf de telefoon?
world_msqy1rgs wrote:deeggo wrote:Welkom! Jouw gebruikersnaam doet vermoeden dat je registratie niet helemaal is afgemaakt, alleen vanaf de telefoon?
Gebruik het op zo wel tel als pc. Waar naam te veranderen dan...
Waze is niet een van de duidelijkste site .. wie verzint er nu "world" terwijl de hele wereld eerst op www komt. Had al begrepen dat ze in een migratie zitten dus ea zal de komende weken wel beter/anders worden
jberends wrote:Hi ik ben jberends en actief in de regio Den Haag, Delft en zit vaak op de weg naar het zuiden van het land. Heb altijd al een lichte kaarten/maps affectie gehad en nadat ik veel in Openstreetmaps heb zitten editen Waze ontdekt. Wat een fantastische applicatie is het en vertel het iedereen om me heen. Ik report zo veel als ik kan, edit en resolve UR ook zo veel als ik kan en de situatie ken en weet.
Users browsing this forum: No registered users