Moderators: Unholy, krankyd, The Fej, pnylin, avozetta, Wolfeye, sverkernordlund
naesstrom wrote:Kanon, ska se om jag kan ta itu med E45 norrut i helgen, lite lugnare på jobbet så man kanske får tid över...
lobbin wrote:naesstrom wrote:Kanon, ska se om jag kan ta itu med E45 norrut i helgen, lite lugnare på jobbet så man kanske får tid över...
Jag har tagit E45 genom hela mitt område så långt jag har access, så jag litar på att plockar upp pinnen på vägen
naesstrom wrote:
*trumvirvel*
Tror vi har sveriges längst sammanhängande väg klar
jag tog vid där du hade slutat norr om karlstad och lade till ca. 65 mil till norrut, kom till Strömsund men där svänger jag av E45;an... får se om jag lägger till 20-30 mil till norrut i sommar när man är där uppe
lobbin wrote:naesstrom wrote:
*trumvirvel*
Tror vi har sveriges längst sammanhängande väg klar
jag tog vid där du hade slutat norr om karlstad och lade till ca. 65 mil till norrut, kom till Strömsund men där svänger jag av E45;an... får se om jag lägger till 20-30 mil till norrut i sommar när man är där uppe
Snyggt! Kopplade du 61:an också? Såg att du hade skapat bitar av den, men mitt område tog sig inte ända fram till E45 den vägen
lobbin wrote:@Thiesen:
http://world.waze.com/cartouche/?zoom=3 ... FFFFFTTTTT
Väg 44 från Uddevalla-hållet får inte svänga upp på E45 via avfarten.
Avfarten E45/44 från öster från svänga vänster in på E45, vilket också borde vara fel va?
Users browsing this forum: No registered users