I tillegg er jeg også AM i Reykjavik og Akureyri på Island og har bygget opp nesten hele Reykjavik de siste ukene, har Akureyri igjen
Moderators: Unholy, krankyd, The Fej, Pepsodent

Pokerfjes wrote:Hei, jeg startet på dette igår - og det første som slo meg, var at "største" zoomlevel var veldig lite... Jeg får såvidt med Åmot og Vikersund på utsnittet - betyr det at jeg må sende inn flere permlinker til areamanagers?
Idag sliter kartet - layer med veier, stedsnavn osv kommer ikke opp. Jeg begynner å skjønne at det må til en god dose med tålmodighet her....
persunde wrote:Pokerfjes wrote:Hei, jeg startet på dette igår - og det første som slo meg, var at "største" zoomlevel var veldig lite... Jeg får såvidt med Åmot og Vikersund på utsnittet - betyr det at jeg må sende inn flere permlinker til areamanagers?
Jeg tror at du alternativt kan sende dem koordinater for området du vil være AM for.
Eventuelt to permalinker, og si du vil ha området imellom dem også.Idag sliter kartet - layer med veier, stedsnavn osv kommer ikke opp. Jeg begynner å skjønne at det må til en god dose med tålmodighet her....
Dette varierer en del. Noen ganger er det sirup.
Hvis det går litt tregt så hjelper det som regel å skru av de layerne du ikke trenger for øyeblikket.
Users browsing this forum: No registered users