Area manager! Hvem og Hvor!

Moderators: Unholy, krankyd, The Fej, Pepsodent

Re: Area manager! Hvem og Hvor!

Postby Mitnick » Wed Mar 14, 2012 11:56 am

Jeg er AM for Tønsberg (har bygget og redigert største delen av Tønsberg) og Nøtterøy i Vestfold og Kirkenær og Namnå i Grue kommune.

I tillegg er jeg også AM i Reykjavik og Akureyri på Island og har bygget opp nesten hele Reykjavik de siste ukene, har Akureyri igjen ;)
Area Manager:
Norge = Tønsberg, Nøtterøy, Kirkenær og Namnå
Island = Reykjavíkursvæðið, Mosó, Akranes, Þorlákshöfn, Hveragerði, Selfoss, Akureyri, Dalvík, Ólafsfjörður og Ísafjörður

Image
Mitnick

Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times

Postby Pokerfjes » Mon Jun 04, 2012 9:50 pm

Hei, en del fylkesveier i mitt nærmiljø er markert som minor highway - og jeg får ikke laget tilkoblinger til lokale veier som jeg har rullet selv. Er det mulig å tuske til seg litt mer rettigheter så jeg kan fikse på kartet?

Jeg bor i Modum kommune, men ferdes ofte øst/vest langs E134 til og fra Karmøy.
Pokerfjes

Been thanked: 0 time

Area manager! Hvem og Hvor!

Postby Pepsodent » Mon Jun 18, 2012 4:49 am

CM & Moderator
Pepsodent

Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Postby Pokerfjes » Thu Jun 21, 2012 8:52 am

Hei, jeg startet på dette igår - og det første som slo meg, var at "største" zoomlevel var veldig lite... Jeg får såvidt med Åmot og Vikersund på utsnittet - betyr det at jeg må sende inn flere permlinker til areamanagers?

Idag sliter kartet - layer med veier, stedsnavn osv kommer ikke opp. Jeg begynner å skjønne at det må til en god dose med tålmodighet her....
Pokerfjes

Postby persunde » Thu Jun 21, 2012 11:07 am

Pokerfjes wrote:Hei, jeg startet på dette igår - og det første som slo meg, var at "største" zoomlevel var veldig lite... Jeg får såvidt med Åmot og Vikersund på utsnittet - betyr det at jeg må sende inn flere permlinker til areamanagers?

Jeg tror at du alternativt kan sende dem koordinater for området du vil være AM for.
Eventuelt to permalinker, og si du vil ha området imellom dem også.

Idag sliter kartet - layer med veier, stedsnavn osv kommer ikke opp. Jeg begynner å skjønne at det må til en god dose med tålmodighet her....

Dette varierer en del. Noen ganger er det sirup.
Hvis det går litt tregt så hjelper det som regel å skru av de layerne du ikke trenger for øyeblikket.
iPhone 4 | iOS 5.1 | Waze 3.1.0.0 | Crown | AM Stavanger, Norway
persunde

Postby torsverre » Wed Jul 04, 2012 2:47 pm

Hei. Er AM i Randaberg/Stavanger. Har wazet rundt i snart et år. Kjører taxi i Randaberg Taxi, så det blir noen kilometer til dagen. Har satt opp min Galaxy Tab 10.1 på dashbordet med Waze på. Får noen spørsmål av og til, og forteller da ivrig om Waze :)
Selv om jeg har mer å lære, deler jeg gjerne min kunnskap.
Tor Sverre
AM Randaberg/Stavanger
Kjører taxi med min Galaxy Tab 10.1 med Waze på dashbordet :)
torsverre

Postby PerTveitan » Sat Jul 21, 2012 8:44 pm

Jeg er for Sandefjord, Tønsberg, Nøtterøy, Re, Andebu / Kodal
PerTveitan

Postby nilskt » Sat Jul 21, 2012 10:16 pm

Jeg er for deler av Sandefjord/Larvik inkl. tidligere østre Hedrum i Vestfold, samt Tvedestrandsområdet i Aust-Agder.
nilskt

Postby Pokerfjes » Tue Jul 24, 2012 9:26 am

persunde wrote:
Pokerfjes wrote:Hei, jeg startet på dette igår - og det første som slo meg, var at "største" zoomlevel var veldig lite... Jeg får såvidt med Åmot og Vikersund på utsnittet - betyr det at jeg må sende inn flere permlinker til areamanagers?

Jeg tror at du alternativt kan sende dem koordinater for området du vil være AM for.
Eventuelt to permalinker, og si du vil ha området imellom dem også.

Dette varierer en del. Noen ganger er det sirup.
Hvis det går litt tregt så hjelper det som regel å skru av de layerne du ikke trenger for øyeblikket.

Hei Per,

det har gått greit en stund med redigering der jeg har kjørt, men nå lurer jeg på å få utvidet litt.
Jeg gikk inn på AM søknadsskjemaet, men der er det ikke mulig å be om å få "hele området mellom" to permalinker. Hvordan skal jeg gå frem?

Rent teknisk kunne jeg tenke meg å være AM på hele beltet fra Karmøy i sør-vest til Hønefoss i nord-øst. Da går jeg akkurat klar av Bergen og Oslo - som jeg med stor glede lar andre få leke med - men jeg får med alle de områdene hvor jeg ferdes i tide og utide.
Er det optimistisk å valse inn og forvente et ja på en slik forespørsel så kan jeg godt begrense meg - men likevel må jeg finne ut hvordan jeg kan be om området mellom to permalinker. Det største kartutsnittet er ikke mye til vei å snakke om når man er i grisgrendte strøk :).
Pokerfjes

Postby persunde » Thu Aug 02, 2012 11:13 am

Send en mail til alpha@waze.com og be om de AM områdene du vil ha.
iPhone 4 | iOS 5.1 | Waze 3.1.0.0 | Crown | AM Stavanger, Norway
persunde

PreviousNext

Return to Norway