Moderators: The Fej, Unholy, krankyd, pnylin, sverkernordlund, avozetta, Wolfeye
musicman45 wrote:Vi är några som använder Waze på Muskö.
Man ritar vägar men inget hjälper, inga uppdateringar, vägar försvinner, ibland fungerar navigationen ibland inte. Waze har bara en fördel, direkt rapporter för poliskontroller och köbildning i övrigt är alla andra navigationsprogram bättre på navigation men det är ju ett gratis program. Använder Sygic och google navigation båda är klockrena. Väntar tills 3an kommer för Android just nu verkar den vara ett amatör program för dataspelare
sverkernordlund wrote:Jag tycker tråden har spelat ut sitt syfte. Att uppdatera denna tråd var lite mer aktuellt när det kunde dröja 3-5 veckor mellan uppdateringarna.
De flesta borde veta att det går att titta in på http://status.waze.com
/Sverker
Wolfeye wrote:avozetta wrote:sverkernordlund wrote:Jag tycker tråden har spelat ut sitt syfte. Att uppdatera denna tråd var lite mer aktuellt när det kunde dröja 3-5 veckor mellan uppdateringarna.
De flesta borde veta att det går att titta in på http://status.waze.com
/Sverker
Jag håller med, vi skulle kunna låsa tråden. Är det någon som blir ledsen då ?
Jag håller också med, och blir inte ledsen!
hurja wrote:Jag har försökt uppdatera kartan runt Falun-Borlänge men det syns inte på min iPhone. Jag har skapat en ny väg med mobilen och nu är den där som röd enkelriktad väg som jag inte kan ändra på. Vad gör jag för fel?
onemanracing wrote:Noterade just att en väg jag körde igår kl 16:00 dykt upp i min "editerbara zon", måste vara nytt världsrekord.![]()
![]()
Trist nog så har inte helgens körningar kommit in ännu, men det var ju lite längre väg så det kanske tar längre tid att cruncha.
Imorse på väg till jobbet fick jag en helt mongo route som funkat klockrent innan, nu spreds den ut fläckvis mellan massa olika vägsnuttar i närheten och gick alltså inte ens att följa... Ingen av vägarna är ändrade i editorn på flera månader. What?
Users browsing this forum: No registered users