Nieuwe editor

Image Kaart aanpassingen (UR-Forum)

Re: Nieuwe editor

Postby maantje76 » Tue Jan 31, 2012 9:43 pm

Nieuw probleempje waar ik tegenaan loop. Een weg welke uit 2 gescheiden 1-ways bestaat kan je niet op 'no entrance zetten' Dat resulteert in een 'An error occurred while saving' melding, met rechthoekige vakken in beeld. Wel normale 1-way en ook bij splitsing van 2-way naar 2 1-ways. Wel vreemd eigenlijk dat een normale enkele 1-way dit dan niet heeft een weg welke uit 2 1-ways bestaat is in feite toch niets anders als 2 enkele 1-ways?!

Is het nog duidelijk ;)
Image
maantje76
Waze Champs

Has thanked: 61 times
Been thanked: 161 times

Postby maantje76 » Tue Jan 31, 2012 10:05 pm

OldCor wrote:
Ik begrijp NIET wat je bedoel met "Dat aantal valt gelukkig mee", het locken heeft geen invloed want het gebeurt zowel met wel en niet gelockte segmenten.

Het aantal op dat betreffende voorbeeld. Die heb je zo aangepast. Maar dat is uiteraard niet de methode zoals het zou moeten. Dat het gebeurd met gelockte segmenten kan ik niet beamen. In mij directe omgeving heb ik even rondgekeken, maar de enekele rode pijlen die ik tegen zijn correct. Heb ook nooit eerder gezien of gehoord dat bij gelockte segmenten de turn restrictions automatisch aangepast worden. Met het locken van een segment lock je namelijk ook de node.

Als het niet de nieuwe editor is wat dan wel???

Overigens nog een voorbeeld Wolvega.

Het zelfdenkend vermogen van Waze? Cartouche geeft hetzelfde weer als WME (Waze Map Editor?, De naam voor de nieuwe editor, Papyrus is uit den boze nu ;) )

Dit verschijnsel is zoals ik aangaf al vaker geweest. zie dit topic.
Image
maantje76
Waze Champs

Postby maantje76 » Tue Jan 31, 2012 10:26 pm

petervdveen wrote:Volgensmij snap je het niet helemaal;)
Het probleem is dat die rode pijlen er eerst niet waren en nu opeens wel weer.. ;)

Dat komt niet door het 'zelf lerend vermogen'.
Dit zijn gewoon edits die terug gedraait zijn.
Ten minste, daar ga ik op het moment van uit.

Ik gaf ook maar een MOGELIJKHEID. Vandaar ook het vraagteken! Het alleen terugdraaien van TR's lijkt mij dan weer een sterk verhaal. Dan zou je verwachten dat een hele edit teruggedraaid wordt. Maar ik zal de laatste zijn die zegt dat het niet kan. Maar op zoveel verschillende plaatsen zoveel terugdraaien...hmmm Overigens lijkt dat ook niet het geval te kunnen zijn met Waze kunstmatige intelligentie natuurlijk. Maar wat het dan wel zou moeten zijn...

Wat niet weg neemt dat dit dus zover ik meegemaakt en gezien hebt, niet optreed bij plaatsen waar alles gelocked is. O.a Den Bosch heb ik dit meerdere keren meegemaakt. Dat was helemaal schoon, maar na een tijdje weer volledig rood. Nogmaals weggewerkt, maar weer terug na een tijd. Alles wat ik daar inmiddels gelocked heb blijft sindsdien netjes groen...
Image
maantje76
Waze Champs

Postby maantje76 » Tue Jan 31, 2012 10:46 pm

OldCor wrote:@maantje76: Inderdaad niet erg veel werk maar wel zeer frustrerend, want het blijft niet bij één plaatsnaam. En blijft het zo doorgaan???

Dat is zeker frustrerend! Zeker omdat het vooralsnog niet te verklaren is, waarom. Ik heb in december o.a. Hilversum ook ontdaan van de rode pijlen. Daar heb ik niets gelocked, aangezien ik verder niets gelabeled heb, dus ook niet weet of dit allemaal correct is. Zover ik net zag is dat nog in orde nu. Maar mogelijk dat er nog een andere editor na mij iets gedaan heeft...

Anders moet er misschien toch eens iemand wat verder in duiken met support misschien?
Image
maantje76
Waze Champs

Postby maantje76 » Tue Jan 31, 2012 11:18 pm

gerben wrote:Dit is al sinds het begin van Papyrus/WME een (sync-)probleem. In de begintijd werd gemeld dat Cartouche leidend was met betrekking tot turn restrictions. Ik weet niet of dat nog altijd het officiele standpunt is.

In mijn gevallen gaf Cartouche dezelfde restrictions aan als WME (eigenlijk is dat een geregistreerde afkorting van Microsoft voor Windows Media Encoder :-( )

Ik ben op de hoogte van dat sync probleem, maar een sync probleem zou je verwachten net na het saven toch, zoals bij wegsegmenten? Niet na enkelen maanden? Wat zou het dan betekenen in de voorbeelden van OldCor? Dat de TR waardes wel correct in de DB staan, maar WME EN Cartouche het incorrect weergeven, of het voorheen incorrect weergegeven hebben en nu juist correct na al die tijd (dus met rode pijlen)?
Last edited by maantje76 on Tue Jan 31, 2012 11:32 pm, edited 1 time in total.
Image
maantje76
Waze Champs

Postby maantje76 » Tue Jan 31, 2012 11:36 pm

petervdveen wrote:@ Cor
Ik heb gekeken naar Appelscha.
Daar zie ik geen rode pijlen.

Oosterwolde.
Daar zie ik het zelfde als jij.
Wel rode pijlen.

Wolvega.
Geen rode pijlen, maar groene.

Had jij wolvega al aangepast, want anders is het wel een heel vreemd probleem.

Oosterwolde zie ik ook geen rode pijlen...Wolvega heb ik ze net ook gezien, maar zijn nu inderdaad groen.
Image
maantje76
Waze Champs

Postby maantje76 » Tue Jan 31, 2012 11:41 pm

maantje76 wrote:Nieuw probleempje waar ik tegenaan loop. Een weg welke uit 2 gescheiden 1-ways bestaat kan je niet op 'no entrance zetten' Dat resulteert in een 'An error occurred while saving' melding, met rechthoekige vakken in beeld. Wel normale 1-way en ook bij splitsing van 2-way naar 2 1-ways. Wel vreemd eigenlijk dat een normale enkele 1-way dit dan niet heeft een weg welke uit 2 1-ways bestaat is in feite toch niets anders als 2 enkele 1-ways?!

Is het nog duidelijk ;)

Deze post stond in een korte tijd ineens verschillende pagina's terug ;), vandaar even omhoog gehaald. Iemand die dit ook ondervonden heeft toevallig. Heb er nog niet van terug gezien in het officiële feedback topic namelijk...
Image
maantje76
Waze Champs

Postby morsputativ » Wed Jan 25, 2012 12:53 pm

Ik kan niet eens fatsoenlijk door de kaart scrollen, dus ik kijk de kat nog even uit de boom...

Ik denk niet dat het ligt aan drukte op de server, maar dat er in de client een bugje zit waardoor alles vastloopt. Achja, het zal vast gefixt worden...

-edit-
Ok, dat lag blijkbaar aan een andere pagina waar fanatiek een scriptje stond te draaien :oops:
morsputativ

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby niekfct » Tue Jan 24, 2012 6:32 pm

En jammer dat je geen antwoord kunt geven bij het oplossen van de request, of zelfs om uitleg vragen..
niekfct

Postby niekfct » Wed Jan 25, 2012 4:21 pm

Hier wel hoor.
niekfct

PreviousNext

Return to Nederland