sverkernordlund wrote:Jag kontaktade waze supporten angående Phantom landmark och fick följande svar den 13/3:
Var det angående "Backa"? I så fall kanske de kommer till det (de verkar ju ha en del andra problem att dra i just nu).
Moderators: The Fej, Unholy, krankyd, pnylin, sverkernordlund, avozetta, Wolfeye
sverkernordlund wrote:Jag kontaktade waze supporten angående Phantom landmark och fick följande svar den 13/3:
gungust wrote:Enligt ett nyhetsbrev från AD-teknik, som gör fartkameravarnare, så är det inte fartkameror, hoppas du inte hunnit lägga in för många i Waze. Dom har visst pratat om det i lokalradion också.
lindq wrote:gungust wrote:Enligt ett nyhetsbrev från AD-teknik, som gör fartkameravarnare, så är det inte fartkameror, hoppas du inte hunnit lägga in för många i Waze. Dom har visst pratat om det i lokalradion också.
Ah. Jag gör bot och bättring och tar bort de jag lagt in.
orla wrote:Hm. Det är ju två vid Allum och en ny rapporterad. Vilken ska bort?
onemanracing wrote:Det där spöket som ger Backa i centrum har jag försökt lokalisera också utan resultat. Frustrerande minst sagt.
lindq wrote:Jag hittade en punkt (eller vägsegment) som fortfarande hette Backa och tog bort det. Får se om spökbacka försvunnit till nästa uppdatering av kartan.
petkr4 wrote: Vidare har jag noterat att segment vid E6 Tingstads motet har delats upp i mindre mellan avfarterna.
Users browsing this forum: No registered users