Kan ikke lige huske hvor jeg har læst det - men et eller andet sted læste jeg en anbefaling (sikkert på enten UK eller US FAQ, WIKI eller Best Practises) om at netop de helt små ikke indtegnes som rundkørsel.
Kan ærligt ikke huske om der var en bestemt størrelse som var minimum - men hovedreglen er at dem som blot er tegnet på vejen laves som almindelige kryds mens dem som har fysisk midte (med eller uden skrald

) og de meget store tegnes som rundkørsler. Men det var en hovedregel; det er meningen at editor skal vurdere hvad som giver mest mening for den almindelige bilist/bruger (altså dem som blot bruger klienten og aldrig kommer til at læse i forum, FAQ el. lign.).
Jeg ved godt vi prøver at lave regler så alt bliver ensartet - men jeg tror godt vi kan have en hovedregel i dette tilfælde. Er det et sted man selv kommer vil jeg mene det er rimeligt nemt at vurdere om der skal en rundkørsel til for at bilisten kan finde ud af det

Selv følger jeg næsten altid hovedreglen - men har i nogle villaområder blot lavet et kryds selvom det var en rundkørsel med fysisk midte (nogle steder blot forhøjet) - nemlig når de er så små det næsten er ligemeget - typisk ganske få meter i midten

Håber det gav/giver mening og hører gerne hvad andre synes?