Moderators: Unholy, krankyd, The Fej, pnylin, avozetta, Wolfeye, sverkernordlund
lindq wrote:Tänkte du på slutet av Södra vägen (inlagd igår). Från väster är den numera avstängd för trafik, men jag vet inte hur det är från väster, om det bara är bussfil eller om även biltrafik är tillåten. Jag misstänker att all trafik är OK för hur skulle man annars komma innanför vallgraven här? Jag satte vägen som enkelriktad nu.
couchbob wrote:lindq wrote:Tänkte du på slutet av Södra vägen (inlagd igår). Från väster är den numera avstängd för trafik, men jag vet inte hur det är från väster, om det bara är bussfil eller om även biltrafik är tillåten. Jag misstänker att all trafik är OK för hur skulle man annars komma innanför vallgraven här? Jag satte vägen som enkelriktad nu.
Japp - var precis det jag tänkte på..
danjlindstrom wrote:couchbob wrote:lindq wrote:Tänkte du på slutet av Södra vägen (inlagd igår). Från väster är den numera avstängd för trafik, men jag vet inte hur det är från väster, om det bara är bussfil eller om även biltrafik är tillåten. Jag misstänker att all trafik är OK för hur skulle man annars komma innanför vallgraven här? Jag satte vägen som enkelriktad nu.
Japp - var precis det jag tänkte på..
Åkte förbi här idag och noterade att både in- och utfarten är blockerade med staket -> ingen trafik alls tillåten
Jag undrar varför Waze vill ha mig att ta bron över till Kungälv när jag är på väg på 45:an från Göteborg till Trollhättan. Stackars jäkel som lyder den uppmaningen....

onemanracing wrote:Har noterat en ganska hög grad av nybörjarmisstag, t ex så verkar folk gilla att ändra mot som man bygger för att dom inte syns på flygfotot. Extremt irriterande, vägen är som sagt flång ny så den syns inte på kartan ännu.
Funderar på att börja låsa efter mig.

Users browsing this forum: No registered users