Belangrijke updates en nodig updates - meld hier !

Everything related to editing of the Waze map

- Requests for map modifications (UR-Forum)
- Freeways
- Major Highways (N1-N99)
- Minor Highways (N100-N999)
- Short term projects

Re: Belangrijke updates en nodig updates - meld hier !

Postby askeeto » Wed Nov 09, 2011 10:56 am

Als je op de onderstaand link kijkt zie je "MoerebeekWaas" staan terwijl het "Moerbeke-Waas" moet zijn. Ik hoop dat dit aangepast kan worden omdat het maar lelijk is. (eronder staat de naam dan weer wel correct)

https://world.waze.com/cartouche/?zoom= ... TTTTTTTTTT
askeeto

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby Buffyken » Tue Jan 10, 2012 9:28 am

Elke dag worden je routes van de dag ervoor getoond, dus normaal kan je dag nadien je gereden route editeren, de aanpassingen worden de vrijdag doorgevoerd en krijg je dan te zien in de client
of zo ondervind ik het toch...
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3
Buffyken

Postby Buffyken » Wed Feb 01, 2012 10:46 am

can someone update this please, i don't have rights (pretty dull that i see update requests in area's that i can't edit -_-) the round-about directions are wrong
https://world.waze.com/editor/?zoom=7&lat=51.01351&lon=3.58444&layers=BFTFTTTTTTTTTTTFTTTTT&segments=88487694
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Buffyken

Postby Buffyken » Thu Feb 02, 2012 2:05 pm

wow thanks for the quick response :mrgreen:
Buffyken

Postby Buffyken » Fri Feb 03, 2012 2:20 pm

come on guys, be realistic and work together!
https://world.waze.com/editor/?zoom=0&lat=51.04243&lon=4.35988&layers=BFTFTTTTTTTTTTTFTTTTT

the changes happend in the last couple of days between 3 users...I know the A12 changes a couple of times, where it goes from 3 lanes, to 2 lanes with a middle section and traffic lights, and i know mappy and google maps show the differences as well, but the ways it's done now... :roll:
Buffyken

Postby Buffyken » Fri Feb 03, 2012 3:11 pm

no i'm not saying that, because i know it's not freeway the whole time.
first thing that pops out is that the parts that are not freeway are not situated correct and don't stop at the same place and the fact that it has been changed couple of time by different users.
All I'm saying is, please communicate about changes like that ( = you can see this at low zoom level)
https://world.waze.com/editor/?zoom=0&lat=50.95346&lon=4.33439&layers=BFTFTTTTTTTTTTTFTTTTT
and i'm a she :D
Buffyken

Postby Buffyken » Mon Feb 06, 2012 12:13 pm

you are the last one to edit, and okay apparently the sign you mentioned above is situated a couple of 100 meters before pappenboskant, but the way the roads looks; it still looks like a highway to me, also other maps define it otherwise...
https://world.waze.com/editor/?zoom=4&lat=50.97842&lon=4.31752&layers=BFTFTTTTTTTTTTTFTTTTT&segments=148784594
but i guess, strictly spoken, you are correct and i rest my case
Buffyken

Postby darkneon » Wed Jan 25, 2012 3:59 am

N7 van zutendaal tot Genk is GEEN Major Highway, max snelheid is 70 over de gehele lengte en en is over dit helen stuk gewoon een tweerichtingsbaan zoals een gewone straat en moet dus een mainstreet of minor highway te zijn.

sorry permalink gaat niet sinds de nieuwe map editor gisteren live is, crashed nu steeds
Waze @ Samsung Galaxy Note Android 4.0.4
darkneon

Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Postby darkneon » Tue Mar 20, 2012 1:33 pm

https://world.waze.com/editor/?mtfcc=K2190&name=St.Christoffelkerk&description=&zoom=6&lat=50.95531&lon=5.61613&layers=BFTFTTTTTTFTTTTFTTTTFT&segments=88410537
Bij deze Permalink is de noordelijk straat verboden voor verkeer, enkel fietsers en wandelaars toegestaan. Straattype dus best ook naar walkingtrails veranderen. dit allemaal helemaal tot aan de N763 - Joseph Smeetslaan - Maasmechelen
==========================================
De volledige geselecteerde weg op bij geleverd screenshot ontbreekt de naam, namelijk Ontsluitingsweg

Is tevens een weg max.90km/u een soort ringlaan dus (minor highway)
Image
Waze @ Samsung Galaxy Note Android 4.0.4
darkneon

Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Postby DidierSalembier » Wed Feb 02, 2011 4:14 pm

seVIIen wrote:Brugge / west-vlaanderen loopt ook nog ver achter.
area managers gezocht hiervoor. Iemand??

Ik probeer Veurne (woonplaats) en omstreken + een deel van Brugge (werkplaats) wat bij te werken maar aangezien ik maar een keer of zo per week de auto neem om te gaan werken, kan het wel eventjes duren vooraleer alles OK is. Bovendien zit er zo'n grote vertraging op tussen het rijden van de route en het online verschijnen op je dashboard, dat het zeker niet helpt :| .
Ik doe mijn best om zeker de streek van de westkust onbekende weggetjes te rijden en die dan up te daten.
DidierSalembier

Next

Return to Waze Map Editing