seVIIen wrote:DidierSalembier ga er gewoon voor om AM te worden is zoveel gemakelijker om kaarten te bewerken "als de servers niet te traag zijn". succes
Dankjewel, heb ik ondertussen gedaan en ik ben volop bezig met kaarten van Veurne up te daten
seVIIen wrote:DidierSalembier ga er gewoon voor om AM te worden is zoveel gemakelijker om kaarten te bewerken "als de servers niet te traag zijn". succes
petervdveen wrote:Natuurlijk.
Als Area manager heb je op een bepaald gebied alle rechten om wijzigingen in de kaart aan te brengen.
Als je met de auto ergens langs rijd krijg je op die gebieden ook rechten, maar soms werkt dat niet goed of heb je net niet voldoende rechten.
Als Area Manager (AM) heb je dus alle rechten.
De kaart aanpassen kan in cartouche. Daar kom je met de volgende link:
http://world.waze.com/cartouche/
Flitspalen die jij meld worden niet automatisch op de kaart gezet.
Ze worden aangemeld als flitspaal en zijn te zien in cartouche, maar moeten daar eerst nog wel bevestigd worden door een AM.
Ik zou wel even kunnen kijken voor je.
Waar precies heb je inmiddels al flitspalen toegevoegd?
robin1979 wrote:Flitspalen bevestigen kan alleen een areamanager, dus het maakt niet uit of je er al een keer geweest bent of niet.
Als je me een permalink geeft van de locatie dan zal ik ze wel even bevestigen.
japserb wrote:robin1979 wrote:Flitspalen bevestigen kan alleen een areamanager, dus het maakt niet uit of je er al een keer geweest bent of niet.
is dit voldoende?
http://world.waze.com/cartouche/?q=hass ... FFFTFFTTTT
DidierSalembier wrote:seVIIen wrote:DidierSalembier ga er gewoon voor om AM te worden is zoveel gemakelijker om kaarten te bewerken "als de servers niet te traag zijn". succes
Dankjewel, heb ik ondertussen gedaan en ik ben volop bezig met kaarten van Veurne up te daten. Als die compleet zijn (ik doe het uiteraard wel in mijn vrije tijd), wil ik proberen om de volledige Westkust in orde te krijgen maar stap voor stap hoor
seVIIen wrote:leuk dat we daar in belgië/vlaanderenook een AM hebben.
robin1979 wrote:Flitspalen bevestigen kan alleen een areamanager, dus het maakt niet uit of je er al een keer geweest bent of niet.
Users browsing this forum: No registered users