Hoi ik ben ccoertjens,
Ik ben ook niet nieuw op het forum maar toch...
Sinds oktober 2010 een aktieve wazer. Inmiddels sta ik met 123.000 punten net niet in de Top 10 van NL, maar ik denk dat het niet lang gaat duren.
Ik ben het meest aktief in West-Brabant, als Bredanaar ooit begonnen in mijn Bredase woonwijk Westerpark om deze van straatnamen te voorzien.
Dit zat er echter snel in, mijn doelstelling werd later geheel Breda, Toen de hele gemeente.
Inmiddels ben ik via Oosterhout en Etten-Leur alle gemeenten rondom Breda ingevoerd.
Uiteindelijk ben ik via Roosendaal bij Bergen op Zoom aangekomen en zal binnenkort de Zeeuwse grenzen gaan aantikken. eerder tikte ik ook al de grenzen van Gelderland, Zuid-Holland en Vlaanderen (BE) aan.
De A27 ben ik echter nog niet over geweest in oostelijke richting, maar ik denk dat dat gaat veranderen als het westen er in zit.
Inmiddels heb ik 47.000 mapedits uitgevoerd, en probeer dit deel van Brabant binnen nu en enkele weken af te ronden !
Soms wijk ik wel eens uit hierbij heb ik een tijdje geleden Vlissingen ingevoerd en al een paar stadsdelen van Amsterdam.
In het dagelijkse leven werk als Microsoft .NET/C# ontwikkelaar bij een Detacherings organisatie in Breda. Voor deze job reis ik geheel Nederland af. Momenteel geplaatst in Amsterdam bij een organisatie welke elektronische parkeerdiensten (dmv mobieltje betalen) leveren aan gemeenten in binnen en buitenland. Hier ben ik momenteel aanpassingen en koppelingen met andere systemen aan het schrijven voor een aantal stadsdelen in Londen(UK).
oja, ik ben 39jaar, getrouwd en heb twee mooie meiden van 3 en 7 jaar oud..
In december heb ik nieuwe (lease auto) Opel Astra Sports Tourer besteld.. met Ingebouwde dvd navigatie van de EU

. Helaas was de levertijd 5 maanden en moet ik nog tot mei wachten..
Tot dan moet ik het doen met een lelijke Renault Megane Station Grijs uit 2007.
Door de week rijd ik de route A16, A59, A27 en tenslotte de A2, en rij momenteel zo'n 1200km per week.
Binnenkort moet ik mijn .NET Microsoft Certificeringen (4.0) weer gaan ophalen wat weer veel tijd gaat kosten.. Dus Robin je hoeft de komende tijd niet bang te zijn

!
Groet en voor iedere lezer : Welkom op het forum...