Forkert vejnavn. Låst level 3  [Done]

Requests for changing the lock rank of segments (unlock) or map modifications

Moderator: Unholy

Forum rules
What info should be included in my request?

Read the instructions before posting!

Forkert vejnavn. Låst level 3

Postby peterquaade » Mon Jun 16, 2014 7:46 pm

Thorsagervej (Slotsgade)-Ryomgaard.
på strækningen mellem rundkørsel og jernbaneoverskæring hedder vejen rettelig Slotsgade.

https://www.waze.com/editor/?lon=10.504 ... 35&env=row

Måske "nogen" skulle prøve at arbejde på at få sænket neaveuet på vejlåse, for det her er godt nok bøvlet. (Eller på jysk, træls) Der er jo snart stormøde i det store udland. ;)

Mvh. Peter Quaade
peterquaade

Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: Forkert vejnavn. Låst level 3

Postby Dev0 » Mon Jun 16, 2014 11:40 pm

Har desværre ikke dækning der, men kan fortælle at det for ikke ret længe siden blev besluttet at låse de store veje for at undgå at nye editorer får bøvlet store trafikåre op, som jeg personligt har erfaret sker ret tit, så for brugerne er det bedst at der er låse på, selvom det kan virke bøvlet at skulle lave sådan en her rapport hver gang, men that's life..
Dev0
Localizers
Localizers

Has thanked: 106 times
Been thanked: 140 times

Postby peterquaade » Tue Jun 17, 2014 6:00 pm

Kan sagtens følge din (og flere andres) tanke.
Desværre har jeg flere gange oplevet level 3+ editorer har ændret mit arbejde, helt klart efter satelitkort, men altså efter for gamle satelitkort! :o Jeg har så måtte lave vejene igen, så de er som i den vlirklige verden, så det er altså ikke kun os nye der laver fejl.
Det kan godt være at større veje skal være låste, men efter min mening til et meget lavere level. At man "kun" har lavet nogle få tusinde rettelse gør vel ikke automatisk en dum. ;)
Ideen med Waze er jo netop at alle kan rette fejl, det påstås i hvert tilfælde i introvideoen, og hvis tingene bliver for bøvlede, vinker man da nok farvel til en del der eller gerne ville have givet en hånd med.
peterquaade

Postby nogetandet » Tue Jun 17, 2014 6:15 pm

Hej

Vejnavn er rettet.

Det har ikke noget med at være dum, fordi man ikke har lavet så meget. Waze har oplevet flere og flere der ødelægger kortet i andre lande (fx. er Italien helt låst ned, da en stor del blev slettet. Waze kan ikke rulle noget tilbage, uden at det er det hele). Derfor anbefaler de at vi låser de største veje. Level er et niveau under deres anbefalinger.

Peter, du kan jo søge om level 3 her..

/Dan
[ img ][ img ][ img ]
Area Manager | Country Manager: Denmark |
WME Beta-tester | APP Beta Tester |
| Dansk Wiki | General Wiki | Script forum
nogetandet
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 139 times
Been thanked: 159 times

Postby Dev0 » Tue Jun 17, 2014 6:41 pm

Du må undskylde hvis mit indlæg fik dig til at tænke at du var dum. Det var ikke meningen. Meningen med mit indlæg var bare at forklare hvorfor der er låst på de store veje. Jeg har da også bøvl når de er låst til level 4, men så skriver man da bare hurtigt til enten Dan eller en af de andre editorer som er det level der kræves. Jeg har aldrig stødt på at få et nej til en oplåsning og folk er hurtige, især hvis man har dem på ens hangouts liste. Jeg vil dog stadig påstå at det stadig er vigtigt at låse de store veje da det virkelig kan ødelægge oplevelsen for brugerne hvis de lige pludselig ikke kan komme frem eller skal køre 20 kilometer længere fordi en ny editor ikke har erfaringen til at tjekke alt der skal gøre, for eksempel tjekke sving dobbelt på alle veje som er koblet sammen for at sikre at de for det første ikke bliver guidet igennem ulovlige sving og dernæst at vejene ikke er spærrede. Over halvdelen af mine point (hvis ikke mere) er kommet af at rette sving til, på eksisterende veje og altså ikke på nye veje. Den anden halvdel er kommet af at lave nye veje i udkantsområderne, primært sydfynske øhav. Så igen vil jeg undskylde hvis mit forrige indlæg gav en forkert lyd fra sig, men jeg holder stadig på mit synspunkt :-DHvis du bruger Gmail og/eller Android mobil, så har du automatisk Hangouts og kan skrive en PM til dem du gerne vil have på din chat liste, så du kan få meget hurtigt hjælp. Jeg er åben for alle som er i mit område og kan egentlig hjælpe de fleste steder i Danmark, da jeg kører store distancer en gang om måneden. Bornholm har jeg dog ikke været på endnu med Waze. Du må have en god aften.
Dev0
Localizers
Localizers

Postby peterquaade » Tue Jun 17, 2014 7:16 pm

Rooolig nu, der skal mere til at fornærme mig :)
Det var ikke fordi jeg jeg følte mig dum bare fordi jeg kun er en level 2, det var mere den der holdning med at alle under level 3, er afskåret fra at rette store veje. (Der var da også en "skævt smil" efter sætningen)
Men jo, jeg kan godt se problemet med at der bliver slettet kæmpe områder, men prisen for at undgå dette, er bare at man giver afkald på en af Wazes´ ideologier, men jeg bøjer mig modstræbende i støvet for fornuften sat op imod ideologien. :o

Go´ aften til alle :) :) :)
peterquaade

Re: Forkert vejnavn. Låst level 3  [Done]

Postby Dev0 » Tue Jun 17, 2014 8:01 pm

ah godt blev helt bekymret for at have fornærmet dig, godt der skal mere til Hehe.. Jeg vil give dig fuldstændig ret i at det ville være lækkert at kunne holde det hele åbent, desværre viser erfaringerne det modsatte. Jeg synes du skal søge om AM status, så bliver du level 3,selvom du ikke har point nok til det. Du lyder nemlig som en fornuftig person, så det ville være godt at have dig som AM..
Dev0
Localizers
Localizers

Return to Anmodning om oplåsninger og ændringer (UR-Forum)