Post Reply

L3 Closure Breda Chasséveld

Post by Dutrus
Bron: https://live.andes.nl/breda#
Locatie: Breda, Chasséveld (parkeren)
Data: 19 oktober t/m 28 oktober officieel , maar hij is langer dicht i.v.m. opbouw en afbouw. dus vanaf 15 oktober en 31 oktober is het niet bereikbaar.
Permalink: Permalink

Toelichting: Parkeerterrein Chasséveld is vanaf maandag 15 oktober 08.00 uur niet meer beschikbaar (i.v.m. de Kermis), uiterlijk woensdag 31 oktober kan er weer op het Chasséveld worden geparkeerd.
Dutrus
Posts: 19
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

POSTER_ID:17590479

1

Send a message
Last edited by Dutrus on Mon Oct 15, 2018 1:46 pm, edited 1 time in total.

Post by ArnoB01
Staat erin, dank!
ArnoB01
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 366
Answers: 1
Has thanked: 132 times
Been thanked: 92 times
Send a message

Post by ArnoB01
Ik had op Slack al afgesproken met hem om die tot 28.10 te laten staan en dat hij ze zou bijhouden ;-)
ArnoB01
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 366
Answers: 1
Has thanked: 132 times
Been thanked: 92 times
Send a message

Post by Dutrus
ArnoB01 wrote:Staat erin, dank!
Top, trouwens zie mijn toelichting deze heb ik even bijgewerkt:
Parkeerterrein Chasséveld is vanaf maandag 15 oktober 08.00 uur niet meer beschikbaar (i.v.m. de Kermis), uiterlijk woensdag 31 oktober kan er weer op het Chasséveld worden geparkeerd.

Dus het is niet de 19e tot en met de 28e, maar 15e tot en met de 31e van oktober :mrgreen: .
Dutrus
Posts: 19
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times
Send a message

Post by RiCo4Cool
Hoi Lev,

Vandaag waren ze inderdaad aan het opbouwen, ik heb de closures verlengd tot de 31e. Kun jij in de Place de openingstijden aanpassen of in de omschrijving zetten dat het Chassséveld dicht is? :)
Volgens live.andes.nl/breda is de Lovensdijkstraat deze week dicht, maar vanmiddag ging hij weer open. Ik zet daarom alleen closures voor overdag ;)

Groetjes,

Richard
L3 Editor
RiCo4Cool
Posts: 825
Has thanked: 625 times
Been thanked: 109 times
Send a message

Post by RiCo4Cool
Hoi Arno en Lev,

De discussie op Slack had ik gemist, ik heb de eindtijd van de closures verzet naar 28 oktober :)

Groetjes,

Richard
L3 Editor
RiCo4Cool
Posts: 825
Has thanked: 625 times
Been thanked: 109 times
Send a message

Post by RiCo4Cool
Hoi Lev,

De gegevens in de Place van het Chasséveld heb ik aangepast, zodat deze niet meer verschijnt als suggestie voor parkeerplaats. Ik heb een reminder gezet om na afloop van de kermis de gegevens opnieuw te corrigeren.

Groetjes,

Richard
L3 Editor
RiCo4Cool
Posts: 825
Has thanked: 625 times
Been thanked: 109 times
Send a message