Post Reply

Ajoreittien oppiminen

Post by FinToy
Kaveri heitti kyssärin enkä osannut vastailla niin kokeillaas täällä saada apuja.
Miten sen reittien oppimisen pitäis toimia? Oon kohta varmaan vuoden ajellu työmatkaa maantietä pitkin ja joka päivä se edelleen ohjaa mua motarille joka liittymästä. Jos räplään käsin uuden reitin, ni niitäkin pitää joka kerta vaihtaa muutama kerta ajon aikana, kun semmosta vaihtoehtoa ei ookaan, että koko loppumatkakin mentäis maantietä pitkin.

En oo tosiaan muistaakseni kertaakaan ajanu kotoa töihin motaria, enkä töistä kotiin. Muualle mennessä ja muualta tullessa kyllä oon. Mut ei tän nyt luulis olevan näin vaikeaa?

Ja sitähän ei voi ruksata, että vältä motareita. Kun sitten ei voi ajaa edes Kehiä pitkin, vaan se opastaa kiertämään jostain Lapin kautta.
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times

POSTER_ID:17205391

1

Send a message
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by FinToy
ranttine wrote:Lyhyesti: ei opi personalisoituja reittejä. Suosikki määränpäät kyllä.
Nohöh. Täytyy vaatia rahat takaisin :lol:
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times
Send a message
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by ranttine
Auttaisko tämä -> https://wiki.waze.com/wiki/FAQ#Why_does ... _routes.3F

Lyhyesti: ei opi personalisoituja reittejä. Suosikki määränpäät kyllä.

Reittien oppiminen on enempi sillälailla että se oppii, mihin aikaan mitäkin kautta pääsee nopeiten paikasta A paikkaan B ja tarjoaa sen perusteella reittejä - ei omien ajomieltymysten mukaan.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message