Post Reply

Waze "palaa kiinni" näyttöön

Post by Kupru
Ihan uteliaisuuttani kyselen, että onko muilla tullut ongelmia "liiallisen" Wazen käytön myötä? Mulla meni Galaxy S7 Edge takuuhuoltoon äskettäin kun puhelimen näyttöön oli palanut kiinni Wazen näkymä alapalkista, autosta, nopeusrajoituksesta, raporttinappulasta, yläpalkista, jne. Elikkä juuri ne jotka ei käytännössä liiku näytöllä mihinkään. Olen ymmärtänyt, että SAMOLED näyttö saattaa olla altis kuvan palamiselle, mutta ei ole tullut elävässä elämässä vastaavia mun tietoon. Toki google kertoo vaikka mitä.

Tavallaan voisi olla hyvä jos noita elementtejä pystyisi jotenkin siirtelemään/muuttamaan, ettei näkymä olisi aina ihan sama, mutta se lienee voisi olla vaikea toteutettava ainakin ylä- ja alapalkin osalta?

Noh, näyttö on nyt vaihdettu joten ei muuta kuin kovaa käyttöä taas! :lol:
Kupru
Posts: 41
Has thanked: 40 times
Been thanked: 8 times

POSTER_ID:16837267

1

Send a message

Post by FinToy
kumiankka wrote:Mulla on puolitoista vuotta käytössä ollut S-AMOLED-näyttö, jossa kirkkaus automaatilla, eikä edes androidin ilmoituspalkki ole palanut kiinni.
Mun Nexus 5 taisi olla 5-vuotias kun siitä kärähti mobiiliradio eikä sitä enää kannattanut korjata. Vaan näyttö tuli siirrettyä rouvan luuriin ja edelleenkään siinä ei ole mitään palanutta. Kuulostaa oudolta.
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 922
Has thanked: 324 times
Been thanked: 273 times
Send a message
Dear lord, please give me more patience NOW!!!
Country Manager Finland | Local Champion | Waze app Betatester | Localization

Waze Finland nyt Discordissa, tule mukaan!

Post by kumiankka
Kupru wrote:Tavallaan voisi olla hyvä jos noita elementtejä pystyisi jotenkin siirtelemään/muuttamaan, ettei näkymä olisi aina ihan sama, mutta se lienee voisi olla vaikea toteutettava ainakin ylä- ja alapalkin osalta?
Käännä puhelin vaaka-asentoon?

Jos on kirkkaus täysillä ja näyttö päällä 24/7, niin kuva voi palaa kiinni nopeastikin. Mulla on puolitoista vuotta käytössä ollut S-AMOLED-näyttö, jossa kirkkaus automaatilla, eikä edes androidin ilmoituspalkki ole palanut kiinni.
kumiankka
Map Editor - Level 5
Map Editor - Level 5
Posts: 955
Answers: 1
Has thanked: 197 times
Been thanked: 428 times
Send a message

Post by Kupru
kumiankka wrote: Käännä puhelin vaaka-asentoon?

Jos on kirkkaus täysillä ja näyttö päällä 24/7, niin kuva voi palaa kiinni nopeastikin. Mulla on puolitoista vuotta käytössä ollut S-AMOLED-näyttö, jossa kirkkaus automaatilla, eikä edes androidin ilmoituspalkki ole palanut kiinni.
Totta, vaakana sitä voisi kokeillakkin. Aikoinaan ainakin yläpalkki oli liian iso vaakana käytettäessä niin siksi en ole viittinyt enää pitkiin aikoihin sillä tavoin sitä käyttää.

Automaattikirkkaus mullakin on päällä ollut aina, että siitä ei kyse ole. Ehkä se näyttö oli jotenkin maanantaiyksilö sitten vaan jos muilla ei vastaavia ole korviin kantautunut. Hyvä niin. Toivotaan, että uusi paneeli pelittää paremmin. :) Niin ja siis en mä nyt mikään 24/7 heavy user ole... keskimäärin ehkä vaan joku 2-3h/pv. :lol:
Kupru
Posts: 41
Has thanked: 40 times
Been thanked: 8 times
Send a message

Post by ranttine
On kyllä hurjaa ollut käyttö, jos kuva palaa kiinni näyttöön! :o
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 585 times
Been thanked: 474 times
Send a message