Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by ranttine
Jyyke wrote:tällä viikolla löysin suomiäänen, liekkö ollut pitkäänkin?
Se saatiin putkesta ulos 30.5. Vaihtelee vain, kuinka pian tulee näkyviin kullekkin käyttäjälle. Karstunen höpötti ja allekirjoittanut äänitti & editoi.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 584 times
Been thanked: 473 times
Send a message

Post by ranttine
Jyyke wrote:Ei tuonut noin viikon takainen päivitys apua kaatuiluun. Pian menee luuri uusiksi, joten jospa se vika paljastuisi, vaikka useampaa laitetta olen tässä jo kerennyt kokeilemaan. Touvottavasti ei ole ja jää ominaisuudeksi tuo ~2h:n jälkeen kaatuminen. V4.52.2.2
Oliko vanhakin Anteroversio? Itsellä 9.0.6 (OnePlus 6) ja ollut hyvin vakaa tällä.
Äänenvoimakkuutta ei itse äänityksessä enää kovemmalle saa pilaamatta sitä täysin. Wazen asetuksista voi erikseen säätää tuota puheäänen voimakkuutta. Jos sen ruuvaaminen auttaisi? Itse en pysty about puoltaväliä kovemmalle laittaa, ettei tule liian kovaa.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 584 times
Been thanked: 473 times
Send a message

Post by ranttine
Mobiilidata voi pätkäistä puhelun aikana, jos ei ole kytkeydytty tarpeeksi moderniin tukiasemaan. Tapahtuu maakunnissa varsinkin.
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 584 times
Been thanked: 473 times
Send a message

Post by ranttine
Jyyke wrote:Moro,

pikainen päivitys, nyt pari kuukautta menty ilman ongelmia, kertyneitä ajoja en ole tutkiskellut, mutta mitään kaatumisia ei ole ollut ja matkalle mahtuu jopa 800km yhtäjaksoisia ajoja ja useampi päivitys. Täytyy jossain vaiheessa ihmetellä, jos vaikka noita ajotietoja sais hyödynnettyä.
Hieno homma, että on stabiloitunut!
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1992
Has thanked: 584 times
Been thanked: 473 times
Send a message

Post by Supersession
ranttine wrote:Mulla kaikki ajot olla näkyvissä 25. päivään asti. Sen jälkeen tyhjää, vaikka ajeltu on joka päivä.
Viimeinen tallentunut 29.6. Turhauttavaa. Mikäli historia toistaa itseään niin eivät ikinä tulekaan näkyviin.
Supersession
Posts: 11
Send a message