Ajot eivät tallennu

[ img ]

Moderators: Unholy, ranttine, Karstunen

Re: Ajot eivät tallennu

Postby Jyyke » Wed Jun 12, 2019 4:13 pm

ranttine wrote:Mulla on pysynyt pystyssä aika hyvin viimeaikoina (betaversio). Ajettu Espoo - Kuusamo - Espoo ilman yhtäkään kaatumista. Ajoista jää tallentumatta kyllä liian paljon. Waze tutkii asiaa ja toivottavasti korjaantuu.
Mutta beta siis pysyy hyvin pystyssä. Kunhan seuraava versio julkaistaan, niin pitäisi olla tukevampi.

Hetkinen, onko toi betaversio jossain yleisessä testauksessa? Voisin ajaa pari testirinkiä silläkin.
Jyyke

Has thanked: 0 time
Been thanked: 13 times

Postby ranttine » Fri Jun 14, 2019 5:28 pm

Jyyke wrote:
ranttine wrote:Mulla on pysynyt pystyssä aika hyvin viimeaikoina (betaversio). Ajettu Espoo - Kuusamo - Espoo ilman yhtäkään kaatumista. Ajoista jää tallentumatta kyllä liian paljon. Waze tutkii asiaa ja toivottavasti korjaantuu.
Mutta beta siis pysyy hyvin pystyssä. Kunhan seuraava versio julkaistaan, niin pitäisi olla tukevampi.

Hetkinen, onko toi betaversio jossain yleisessä testauksessa? Voisin ajaa pari testirinkiä silläkin.

Ei ole, mutta tämän hetkinen beta pitäis tulla jakeluun hetkenä minä hyvänsä, ellei ole jopa jo julkaistu. Versionumero tässä, mikä nyt mulla käytössä on 4.52.1.0. Tuohon kun vertailee, niin jonkun käsityksen saa. Tämä siis viimeisin. Jos ei ole debug-tilaa päällä, versionumeron näkee Asetukset->Tietoja. Siellä pitäisi näkyä Release-numero.
[ img ][ img ][ img ]
Country Manager: Finland
Waze App and Routing Beta
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 1133 times
Been thanked: 629 times

Postby Jyyke » Sat Jun 15, 2019 7:08 am

ranttine wrote:
Jyyke wrote:

Ei ole, mutta tämän hetkinen beta pitäis tulla jakeluun hetkenä minä hyvänsä, ellei ole jopa jo julkaistu. Versionumero tässä, mikä nyt mulla käytössä on 4.52.1.0. Tuohon kun vertailee, niin jonkun käsityksen saa. Tämä siis viimeisin. Jos ei ole debug-tilaa päällä, versionumeron näkee Asetukset->Tietoja. Siellä pitäisi näkyä Release-numero.

Sit ei auta kuin odotella hetkinen, hyvinhän tähän on päivityksiä tullut,1-2/kk, ellei jopa useammin. Tosin en ole enää aikoihin jaksanut katsoa mitä kaikkea fiksattu/kehitetty, mutta aina jotain. Ehkä pitäisi tuijottaa noita päivityksiä useammin, sillä tällä viikolla löysin suomiäänen, liekkö ollut pitkäänkin?

Versiona pyörii 4.52.0.3
Jyyke

Postby ranttine » Mon Jun 17, 2019 11:46 am

Jyyke wrote:tällä viikolla löysin suomiäänen, liekkö ollut pitkäänkin?

Se saatiin putkesta ulos 30.5. Vaihtelee vain, kuinka pian tulee näkyviin kullekkin käyttäjälle. Karstunen höpötti ja allekirjoittanut äänitti & editoi.
[ img ][ img ][ img ]
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Postby Jyyke » Sun Jun 23, 2019 3:46 pm

ranttine wrote:
Jyyke wrote:tällä viikolla löysin suomiäänen, liekkö ollut pitkäänkin?

Se saatiin putkesta ulos 30.5. Vaihtelee vain, kuinka pian tulee näkyviin kullekkin käyttäjälle. Karstunen höpötti ja allekirjoittanut äänitti & editoi.

Onko äänenvoimakkuuta mahdollista editoida hieman kovemmalle, että kuuluisi hieman paremmin noi varoitukset normaalin taustamelun läpi. Mahdollisesti navigoinnissa sama, en kokeillut. Itsellä päällä ainoastaan varoitukset ja samaa äänentaso"ongelmaa" ei ole englativersiossa.
Todella hyvä lisä, tiedä vaikka tuo lisää käyttäjiä.
Jyyke

Postby Jyyke » Sun Jun 23, 2019 3:51 pm

ranttine wrote:
Jyyke wrote:

Ei tuonut noin viikon takainen päivitys apua kaatuiluun. Pian menee luuri uusiksi, joten jospa se vika paljastuisi, vaikka useampaa laitetta olen tässä jo kerennyt kokeilemaan. Touvottavasti ei ole ja jää ominaisuudeksi tuo ~2h:n jälkeen kaatuminen. V4.52.2.2
Jyyke

Postby ranttine » Mon Jun 24, 2019 7:36 am

Jyyke wrote:Ei tuonut noin viikon takainen päivitys apua kaatuiluun. Pian menee luuri uusiksi, joten jospa se vika paljastuisi, vaikka useampaa laitetta olen tässä jo kerennyt kokeilemaan. Touvottavasti ei ole ja jää ominaisuudeksi tuo ~2h:n jälkeen kaatuminen. V4.52.2.2

Oliko vanhakin Anteroversio? Itsellä 9.0.6 (OnePlus 6) ja ollut hyvin vakaa tällä.
Äänenvoimakkuutta ei itse äänityksessä enää kovemmalle saa pilaamatta sitä täysin. Wazen asetuksista voi erikseen säätää tuota puheäänen voimakkuutta. Jos sen ruuvaaminen auttaisi? Itse en pysty about puoltaväliä kovemmalle laittaa, ettei tule liian kovaa.
[ img ][ img ][ img ]
ranttine
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Postby FinToy » Mon Jun 24, 2019 11:33 am

ranttine wrote:
Jyyke wrote:Ei tuonut noin viikon takainen päivitys apua kaatuiluun. Pian menee luuri uusiksi, joten jospa se vika paljastuisi, vaikka useampaa laitetta olen tässä jo kerennyt kokeilemaan. Touvottavasti ei ole ja jää ominaisuudeksi tuo ~2h:n jälkeen kaatuminen. V4.52.2.2

Oliko vanhakin Anteroversio? Itsellä 9.0.6 (OnePlus 6) ja ollut hyvin vakaa tällä.
Äänenvoimakkuutta ei itse äänityksessä enää kovemmalle saa pilaamatta sitä täysin. Wazen asetuksista voi erikseen säätää tuota puheäänen voimakkuutta. Jos sen ruuvaaminen auttaisi? Itse en pysty about puoltaväliä kovemmalle laittaa, ettei tule liian kovaa.

Joo, äänenvoimakkuuttahan pystyy säätämään sekä Wazesta että puhelimesta. Kannattanee tarkistaa, että molemmat säädöt ovat järkevällä tasolla.
Hyvä jumala, anna minulle lisää kärsivällisyyttä nyt HETI! :cry:
[ img ][ img ][ img ][ img ]

CM Finland, LC

Oletko jo käynyt Waze Finlandin Slackissa?
FinToy
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Has thanked: 270 times
Been thanked: 232 times

Postby Jyyke » Tue Jul 09, 2019 9:04 am

Moro,

aikaisemmin on ollut Honor 8 ja ilmeisesti siinä on todella huono äänentoisto, nyt vaihtui luuriksi S10 ja kyllä kuuluu. En muista tarkkaan mikä versio oli sisällä, mutta viimeisin OTAna päivitetty asennettu, viimeisin olisi vaatinut liikaa kikkailua, koska firman luuri, firman läppäri jne.

Mutta mutta, ei tuonut S10 apua kaatuiluun sunnuntain ajeluilla, kaatui varmasti kerran ja ensimmäinen sammuminen/kaatuminen saattoi olla käyttäjän näppihäiriö. Luonnollisesti bugiraportti lähetetty tuostakin kaatumisesta.
Jyyke

Postby Jyyke » Sat Jul 20, 2019 9:36 am

Heipähei,

nyt uuden luurin myötä "pulttasin"vanhan langattomalla latauksella olevan telineen autoon ja huomasin, että ainakin tämä luuri katkaisee puhelun aikana mobiilidatan, ehkä. Tai näin ainakin waze ilmoittaa. En aikaisemmin ole tätä huomannut tai tajunnut, kun luuri lojunut milloin missäkin piuhan perässä, mutta nyt laitoin asetuksista wazen aina päälimmäiseksi ja kun toi teline on ns. näkökentässä, niin huomioi taas uusia asoita.
En eilen pystynyt enää kokeilemaan, että onko toi todellinen mobiilidatan katkeaminen, vai wazen ilmoitus. Täytyy hieman perehtyä aiheeseen ja testailla lisää ja jos toi on todellinen, niin mistä johtuu. Ainakin aiemmin juuri ennen kaatumista tuli ilmoitus, että etsitään verkkoyhteyttä tms ja ainakaan silloin ei ollut kyse todellisesta mobiilidatan katkeamisesta. Puheluiden aikana waze ei kaatunut.
Eilen vakaasti pystyssä ~5h, eli koko ajoreissun.
Jyyke

Previous

Return to Finland [suomi]