Post Reply

Opdateringer

Post by Mogelbjerg
Jeg startede for tre dage siden på waze og mit dashboard forbliver uden points og ruter, ligesom de nye veje, jeg har kørt med vejtromlen heller ikke dukker op på kortet. Jeg har set i tråden "Ny bruger og..." nedenfor at man skal bruge world.waze.com og det gør jeg, men uden virkning.
Hvor længe skal man vente?
Mogelbjerg
Posts: 17

POSTER_ID:3390722

1

Send a message

Post by KelloCooL
Der burde snart komme points på kontoen....

Nu er det lang tid siden jeg joinede, men tror der gik en lille uge.
KelloCooL
Posts: 29
Send a message

Post by KelloCooL
Kort og godt... Venter...

Der er ting der desværre tager lang tid for serverne at få i gennem.

Kan selv huske i starten med Waze, at man var meget ivrig og ville lave det hele med det samme.

Nu har jeg vænnet mig til at der bare går tid...
KelloCooL
Posts: 29
Send a message

Post by KelloCooL
Se denne her tråd:
http://world.waze.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=12736

Det er nok grunden pt....

Keld
KelloCooL
Posts: 29
Send a message

Post by KelloCooL
Ja... Man håber på de snart kommer ned igen.

Men må også være svært med alle de nye brugere på Iphone da de lå som udvalgt app.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
KelloCooL
Posts: 29
Send a message

Post by Mogelbjerg
Nu har jeg så været med i et par uger og der har da været opdateringer, men det er godt nok uregelmæssigt - både hvad angår kortet og pointene.
Efter min første opdatering kom det geografiske område jeg kunne redigere i til at følge de steder hvor jeg har været og kørt rundt og dannet nye veje. Senere er der imidlertid sket det at jeg er kørt ud af området og har dannet nye veje, men mit arbejdsområde er ikke blevet større og det betyder at på de veje jeg selv har lavet kan jeg ganske vist redigere navn, forløb og vejtype, men jeg kan ikke fx fjerne overflødige kryds, lave krydsene om så de tillader trafik i mere end en retning eller tilslutte til det eksisterende vejnet.
Det hele er ved at blive lidt uoverskueligt, da jeg har tillagt en del veje, men de er i praksis ubrugelige for ruteberegning. Hvad gør jeg?
Mogelbjerg
Posts: 17
Send a message

Post by MrKnudsen
Og på status.waze.com ser det ud til at waze nu begynder processen med at indhente det forsømte:

Points: Process is running. The points are updated currently until Oct 27. The points are being updated all the time and you'll notice that it's raising all the time until we'll be back to an everyday points update.

Tiles: Process is running. The map is now updated as to map edits from Oct 11. We still don't have an ETA when all the tiles will be built according to your today's map updates.

Merger: Procecss is running. Last driving session that was merged is from Oct 26. Your driving sessions will gradually appear in your dashboards. Please note that they will not be uploded chronologically, which means that you might see newer sessions before older ones. We still don't have an ETA when all the sessions will be merged.
MrKnudsen
Area Manager
Area Manager
Posts: 89
Been thanked: 9 times
Send a message