Post Reply

Manglende redigeringer

Post by pette_h
Hej alle sammen. Jeg er ny med Waze korteditor.
Jeg har været inde og lave lidt i mit lokalområde. Men jeg synes at uanset hvad jeg gør står der 0 redigeringer. der hvor man også kan se sine point. Er det fordi der er forsinkelse på? Jeg lavede også nogle ting i går på kortet.

Jeg har en del ting der skal godkendes af en editor der er højere level af mig. Får jeg stadigvæk point og redigeringer for at der er en anden der godkender det?

Jeg har vedhæftet et link med et eksempel på en parkeringsplads, med 3 sildebensveje der fører ind til båsene.

Jeg håber der er en der vil være så venlig at kigge på det, og hjælpe mig med mine spørgsmål.
God dag til jer alle.

Mvh Peter

https://www.waze.com/da/editor/?env=row ... 263&zoom=6
pette_h
Posts: 4

POSTER_ID:17479058

1

Send a message

Post by clauscd
Hej Peter,
Velkommen til. Vi kan altid bruge flere editorer.
Der går som regel nogle dage inden pointene bliver godskrevet, så de skal nok komme. Jeg tror at de bliver registreret når kortet bliver opdateret på serveren. De internale kort blev senest opdateret d. 4 juli. Det kan du se hvis du trykker på "status" nederst til venstre i kort-editoren.
Selv om dine steder skal godkendes får du dine point.

Hvis du mangler noget at editere på, er der masser af veje, der ikke har fået defineret fartgrænser endnu.
clauscd
Area Manager
Area Manager
Posts: 118
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times
Send a message

Post by pette_h
Jeg siger mange tak for svar. Får jeg også point for de redigeringer jeg har lavet som der afventer godkendelse. altså når de er blevet godkendt?
pette_h
Posts: 4
Send a message