Post by RumCigar
Hej med jer,
Torstens wrote:Ja, der er vist ikke nogen "gamle rotter" endnu her på Waze - og da slet ikke i DK (Er AdamGS den dansker der har Wazet i længst tid).
Jeg er her da endnu, og rigtig dejligt at se at der så småt er begyndt at komme flere danske Wazere til.

Det er rigtigt lækkert vi nu har den dansk oversættelse, har dog ikke selv prøvet den endnu. Det kan godt være med til at få flere danskere med på vognen.

Jeg plejer at plejer at lave et par veje en til to gange om uge, håber det på sigt er med til at lave et godt kort i DK. Jeg fortsætter i hvert fald og det håber jeg også i gør.

/Adam
RumCigar
Posts: 16
Send a message

Post by RumCigar
Hej Claesoc

Jeg kan nu godt se aerial map i det område, man skal dog zoom langt ud før det kommer. Hvis det har været der før så kommer det nok igen, ellers skal du nok spørge i maps forumet: http://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=8, mht. Vejen så har jeg fundet det her: http://world.waze.com/cartouche/?zoom=1 ... FFTFFFTTTT. Håber det hjalp der lidt på vej.

/Adam
RumCigar
Posts: 16
Send a message

Post by Torstens
Jeg er ny bruger af Waze (startede for 5 dage siden). Jeg må sige, at kortet på nuværende tidspunkt er temmelig mangelfuldt og fejlbehæftet, og man skal vist ikke bruge navigationen ukritisk lige med det samme. Når det er sagt, så er jeg meget betaget af den måde Waze er bygget op på, og jeg tror det kan blive en stor succes, når vi får skabt et bedre vejnet i DK.

Jeg har lavet en dansk oversættelsesfil, som jeg netop har sendt til alpha@waze.com - så håber jeg de kan bruge den. Mon ikke vi kan hjælpe hinanden med at finpudse den danske oversættelse på sigt? Det håber jeg.

Jeg har anmodet om at blive Area Manager i Hillerød-området, hvor der dog i forvejen er en Area-manager, men det bliver vel kun bedre af, at vi hjælpes ad.

/Torstens

Til anderslund: Det er et rigtig godt initiativ du har taget med waze.dk - håber ikke du allerede er gået kold i projektet?
Torstens
Posts: 5
Send a message

Post by Torstens
Opdatering vedr. dansk oversættelse:
Jeg har modtaget en mail fra Waze - den danske oversættelse af mobilapplikationen er nu tilgængelig. Når man har genstartet Waze er "Danish" tilgængelig i Language Settings options.

Jeg har allerede fundet nogle fejl i oversættelsen, som jeg vil forsøge at rette til hurtigst muligt. Hvis I har nogle gode idéer til oversættelsen, så skriv det her i tråden.

Torsten
Torstens
Posts: 5
Send a message

Post by Torstens
AdamGS wrote: ... Måske vi skulle være så vilde at skrive det i wiki'en på sigt. Mener der er mulighed for at oprette en dansk side.
Nu er Kallestrups retningslinjer for navngivning lagt ind på Wiki'en under 'Denmark' http://www.waze.com/wiki/index.php?titl ... &redlink=1 - Vi må nok hellere udbygge det med tiden ... lige som så meget andet, der bør udbygges ;)

/Torsten

PS: Der er lidt 'stille' i denne den foreløbigt eneste danske waze-tråd. Jeg håber ikke I andre har mistet modet?
Torstens
Posts: 5
Send a message

Post by Torstens
Hej Søren,

Ja, der er vist ikke nogen "gamle rotter" endnu her på Waze - og da slet ikke i DK (Er AdamGS den dansker der har Wazet i længst tid).

Vi er naboer som Area Managers. Jeg dækker et område fra tæt på Frederiksværk henover Hillerød til Hørsholm.

/Torsten
Torstens
Posts: 5
Send a message

Post by Torstens
Godt at høre fra AdamGS, at du ikke har opgivet arbejdet.

Så vidt jeg kan se på den ugentlige pointtavle over DK, er vi desværre kun ca. 50 - 60 aktive brugere. Det er for lidt, hvis vi for alvor skal have glæde af Waze's geniale bruger-genererede trafikmeldinger.

Hvis nogen har gode forslag til, hvordan vi for alvor får flere med på "vognen" (undskyld, men den var oplagt), så skriv det endelig her i tråden, så vi sammen kan gøre noget ved det.

Jeg har ikke Iphone, så jeg kan ikke starte f.eks. en dansk gruppe. Er der ikke en med Iphone der kan sætte noget i gang? Så må vi andre jo hægte os på, så snart Waze 2.0 kommer til vores telefoner (Min er HTC Desire med Android).

Er der nogen der har brugt den danske oversættelse, som har nogle kommentarer/rettelser/forslag til forbedringer? Sig endelig til - Waze's support er ret hurtig til at implementere rettelserne, når jeg sender dem.

/Torstens
Torstens
Posts: 5
Send a message

Post by typicwimp
Hey!

Er der nogle der vil være venner på waze og tjene 200 pts på et waze bolche? :D
Mangler selv et.

/typicwimp
typicwimp
Posts: 6
Send a message