Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Time-out tider

Post by flipperen
Kan det virkelig ikke lade sig gøre, at få DK-specifikke udløbstider på rapporteringer? Jeg markerer ofte fotovogne, standsede biler og endda uheld, som timer ud fordi der ikke tilfældigvis er en anden bruger der får bekræftet rapporten indenfor de 10 minutter. Kø er ikke så slemt da Waze her også tager trafikdata med i betragtningen, men det er jo ret uheldigt at de andre rapporter forsvinder. Det gør det heller ikke just lettere at hverve nye brugere til Waze..

Er Waze Staff helt afvisende overfor ideen?
flipperen
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

POSTER_ID:17070803

1

Send a message

Post by Dev0
Desværre har vi allerede haft denne problematik oppe og vende og det blev et nej den gang.

Du kan nok søge dig frem til tråden via google, men tror desværre ikke dette er vejen frem for Waze i Danmark. Jeg har lavet et andet indlæg om netop dette.
Dev0
Posts: 637
Has thanked: 110 times
Been thanked: 142 times
Send a message

Post by Dev0
Jeg er fuldstændig enig.
Men der skal også være et vel fungerende system til at fjerne gamle rapporter, således at vi ikke har en fart kontrol stående i timer efter at den rent faktisk er væk i den virkelige verden.
Dev0
Posts: 637
Has thanked: 110 times
Been thanked: 142 times
Send a message

Post by flipperen
Jeg husker godt de gamle tråde, men det kunne jo ske, at tingene havde ændret sig siden.

Jeg synes det er ærgerligt at Waze fravælger en stor brugerskare i Danmark. Fartkontroller er noget der optager de fleste danskere, og tænk hvis Waze kunne nuppe en del af markedet fra Saphe og de andre. For det finder jeg slet ikke utænkeligt, hvis bare man ændrede time-out tiderne således at de passede til danske (og formentligt også norske, svenske, færøske, islandske og grønlandske) forhold..
flipperen
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by flipperen
Det er klart. Personligt så jeg det gerne løst med en time-out på fartkontroller på 30 minutter. Dette kombineret med en "thumbs up" og "thumbs down" mulighed således at kontrollen kan af- eller bekræftes af andre bilister. Hvis man så kunne smide muligheden for at rapportere fartkontroller i modsat færdselsretning oven i hatten ville man have et produkt der på ret kort tid kunne gøre et ordentligt indhug i de andre applikationers brugerbase. :-)
flipperen
Area Manager
Area Manager
Posts: 71
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times
Send a message