This forum is a place to discuss new ideas and also new wiki updates will be placed here.
Post by wimvandierendonck
paulvandenwyngaert wrote:Wim bedankt voor de feedback.

Ik heb de link ondertussen hernoemd naar https://wiki.waze.com/wiki/Bijzondere_situaties

1. Onderwerp is aangepast.
2. Is inderdaad enkel in België van toepassing (Van Luxemburg vind ik geen verkeersborden)
3. linken toegevoegd.
4. op PB link toegevoegd naar mijn pagina. Nog te bekijken of dit voldoende is ??

Ondertussen ook de Borden Fietsstraat en Woonerf toegevoegd (weet niet of dit nuttig is, heeft enkel belang voor de snelheid).
Was nog niet meteen m'n bedoeling om de pagina live te zetten. Waren noch maar suggesties. Hopend op meer deelnemers in de discussies.
Normaal maken we eerst een Engelse versie van een pagina. Die dan gemarkeerd wordt voor vertaling.
Zal vanavond eens zien om alles aan te passen.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
paulvandenwyngaert wrote:Oeps!! wist ik niet ;-)
Ik ook niet toen ik er mee begon ;).

Heb de volgende zaken al gedaan:
  • De pagina terug naar een user page verplaatst: Link
  • Een aantal aanpassingen gedaan om er een BeNeLux pagina van te maken.
  • De wijzigingen aan de PB pagina voorlopig ongedaan gemaakt
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
petervdveen wrote:Ik denk niet dat het nuttig is om iets te vermelden over Erven en fietsstraten.
Vooral de fietsstraat, dat is niet eens een officieel bord.
In de Belgische wegcode is fietsstraat sinds 2012 opgenomen. De borden kregen aanduiding F111 een F113.
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. De situatie is niet bijzonder genoeg. Het enige wat echt vermeld wordt is de verlaagde snelheid, maar die informatie kan misschien beter op de speed limits pagina staan.
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
Volgende vraag is volgens mij, 'waar moet deze info in in verwerkt worden?'.
Waar moet naar deze pagina gelinkt worden? Op de https://wiki.waze.com/wiki/Benelux_Roads_(General) of https://wiki.waze.com/wiki/Benelux_WME_Quick-Start of nog ergens anders?

Of moet de volledige inhoud in één van die pagina's verwerkt worden? Dus niet als een afzonderlijke pagina.


Dezelfde vragen zijn trouwens ook nooit gesteld voor de speed limits pagina. Die werd nog nergens vermeld.
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
Misschien is die non-divables pagina wel de goede plaats?
Met een andere titel en het omvormen van de non-drivable info naar een hoofdstuk, dan kunnen landbouwvoertuigen en eventuele toekomstige zaken daar ook op.
Ik denk voor de titel aan 'Benelux roads (extra)'. Of een andere titel die past bij de bestaande, 'Benelux roads' en 'Benelux roads (general)'
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message