Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
This forum is a place to discuss new ideas and also new wiki updates will be placed here.

Post Reply

[Page update proposal] BeNeLux Community Levels

Post by boonie-oet-gelaen
Because the page is in Dutch, I suppose the explanation and possible feedback can be in Dutch too.

Het betreft deze pagina:
https://wiki.waze.com/wiki/Benelux_Community_Levels/nl

Bij L3 AM staat nu:
Wat kun je extra (t.o.v. level 2):
APP: je kan een extra avatar hanteren in de app : de Waze_8bit
GOOGLE: Toegang tot de Waze agenda van het land waar je actief bent.
GOOGLE: Lid van de Area Manager Groep.


* Ik heb als L3 geen weet van een Google agenda en een AM groep. Bestaat dat (nog) wel? Kan dit van de wiki af?
* Verder zou ik willen toevoegen: Je kunt zelf closures zetten.

Ook staat er:
Je krijgt een regiomanager (RM) toegewezen om je te coachen.
* Gebeurt dit (nog) wel? Ik ben me niet bewust van een RM die mij coacht. Kan dit weg? Of misschien aanpassen naar: Je neemt actief deel op Slack en/of in de forums en je geeft uitleg en biedt hulp aan editors met vragen.

* Moet op de hele pagina actief in het forum niet gemoderniseerd worden? Mijn voorstel zou zijn: actief in het forum en/of op Slack

Bij de verschillende wat kun je extra stukjes voor de verschillende levels wordt niet consequent gemeld dat je een hoger lock level kunt gebruiken. Dat lijkt voor een ervaren editor logisch maar ik zou het voor de beginneling die dit ook leest bij elk level willen vermelden.

Ik ben benieuwd naar de reacties.
Dave (boonie-oet-gelaen)
L3 AM Zuid Limburg (NL)
boonie-oet-gelaen
Posts: 45
Has thanked: 44 times
Been thanked: 18 times

POSTER_ID:17171015

1

Send a message

Post by boonie-oet-gelaen
Even voor de anderen. Wim en ik zijn via Slack in contact en zullen de pagina gaan vervangen voor een Engelstalige.

Als we het zo ver klaar hebben zal ik vragen om hem te controleren.

Dave
boonie-oet-gelaen
Posts: 45
Has thanked: 44 times
Been thanked: 18 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
boonie-oet-gelaen wrote:Ik ben benieuwd naar de reacties.
Dat die pagina in het Nederlands staat is een fout. Zal best bij een update recht gezet moeten worden.

Er is nog allerhande mis op die pagina.
Zo zijn de manager rollen eerder gekoppeld met de champ titels dan met de levels. Zie deze forum post.

Denk dat we best een 'userpage draft' voor een vernieuwde pagina maken.
Wil jij Dave? Indien niet doe ik het wel hoor.
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message