"Area Managers" Belgium

[ img ] Map modifications | Roadworks

Moderators: Benelux Regional Managers, Benelux Local Champs, Benelux Country Managers

Re: "Area Managers" Belgium

Postby benjilambrecht » Mon May 15, 2017 6:18 pm

Ik kan helpen met 8940 Wervik.
benjilambrecht

Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Postby Rombo-ke » Sat Aug 05, 2017 9:35 pm

steveningelbrecht wrote:Thierry,
Normaal kan je de lijst zelf bewerken en aanvullen ;-)

Ik heb de lijst aangevuld..
Rombo-ke

Has thanked: 7 times
Been thanked: 1 time

Postby Kontenkrabber » Sat Aug 12, 2017 12:52 pm

Kan er iemand mij aub de Slack URL sturen?

Edit: never mind. Heb het gevonden!
Kontenkrabber

Has thanked: 1 time
Been thanked: 0 time

Postby Stephgouv » Tue Aug 22, 2017 8:32 am

Bonjour,
Je suis disponible AM1 pour les zones suivantes:
- 6980 La Roche en Ardenne (domicile pdt 25ans)
- 6671 Gouvy et 6690 Vielsalm : (domicile depuis 15ans)
Salutations,
Stephgouv

Has thanked: 0 time

Postby Kennethhaspeel » Sun Aug 27, 2017 9:38 am

steveningelbrecht wrote:If you want to be responsible for an area, as AM-1:
- you should know the region "inside out" or at least be able to pass there one time a week
Geen enkel probleem
- you should be willing to contact the local government to get information about roadworks, upcoming or in progress, local events, ...
Ik maak deel uit van het lokaal bestuur, met als taak het beheer van geografische informatie
- you should know most of the events, happening in the area and know how they can be contacted via social media.
Ben op de hoogte van alle evnementen
- you should follow up on unknown situations or check update requests
doe ik nu al deel van mijn werk
- contact new editors if they need some help or guidance
Ben zelf nog aan het zoeken hoe alles moet. Lijkt op het eerste zicht niet zo heel moeilijk maar om als hulp voor anderen te dienen misschien nog te vroeg
- you are "the man on the field"
no problem
- you are willing to share your e-mail to the country managers so they can contact you directly, if needed.
no problem

Wil gerust mijn steentje bijdragen. Ben de GIS coördinator voor Wervik (en Geluwe) en dus op de hoogte van alle nieuwigheden, werken, evenementen, ... op het grondgebied. Door het ene rode puntje kijk ik misschien beter nog even de kat uit de boom. Kan ondertussen wel al nieuwe zaken toevoegen. Edits kan ik blijkbaar nog niet doen.

Wordt er binnen Waze geen gebruik gemaakt van GIPOD? Als ik zoek in dit forum vind ik bitter weinig vermeldingen van GIPOD
Kennethhaspeel

Postby GeertCeuppens » Mon Nov 27, 2017 3:12 pm

Hallo,

Ik ben nog niet lang actief op waze maar wil gerus helpen met het up to date houden.
Ik ben afkomstig van Zemst (1980) en nu woonachtig in Willebroek (2830).
Ik ken heel de regio rond Zemst, Willebroek, Mechelen en omstreken .
Dus als er voor die regio nog iemand gezocht word laat maar weten.
GeertCeuppens

Postby stefaanschroeyers » Tue Nov 28, 2017 7:09 am

Welkom, Geert.

Lokale kennis is altijd veel beter, je kan de sheet zelf aanpassen. Verplaats voor Willebroek Tom maar naar AM-2 en verwijder mezelf maar.

PS: kom ook zeker naar ons communicatieplatform Slack. Dat platform wordt veel meer gebruikt dan dit forum ;) https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=149&t=121775
Global Champ - Country Manager Belgium, The Netherlands and Luxembourg - Coördinator Belgium and Luxembourg
stefaan@wazebelgium.be

[ img ] [ img ] [ img ] [ img ]
stefaanschroeyers
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 279 times
Been thanked: 629 times

Postby Glodenox » Thu Jan 04, 2018 2:07 pm

Kennethhaspeel wrote:Wil gerust mijn steentje bijdragen. Ben de GIS coördinator voor Wervik (en Geluwe) en dus op de hoogte van alle nieuwigheden, werken, evenementen, ... op het grondgebied. Door het ene rode puntje kijk ik misschien beter nog even de kat uit de boom. Kan ondertussen wel al nieuwe zaken toevoegen. Edits kan ik blijkbaar nog niet doen.

Wordt er binnen Waze geen gebruik gemaakt van GIPOD? Als ik zoek in dit forum vind ik bitter weinig vermeldingen van GIPOD

Ik moet duidelijk het forum van de Benelux wat grondiger gaan lezen. Voor GIS-coördinatoren hebben we er absoluut geen probleem mee om het betreffend grondgebied als 'managed area' te laten instellen.

Dat je GIPOD hier niet veel vermeld ziet worden zal waarschijnlijk deels te verklaren zijn doordat we deze communicatie bijna altijd op Slack voeren (dat gaat vlotter dan op het forum). Daarnaast hebben we ook het dashboard dat de gegevens uit GIPOD al weergeeft: https://www.wazebelgium.be/dashboard/reports Maar het verwerken van de gegevens van GIPOD vereist over het algemeen een level 3 in Waze om wegafsluitingen te kunnen inplannen, waardoor dit iets minder nuttig is. Wel verwerken we ook de verschilbestanden van het GRB, waardoor we ook notificaties voor wegveranderingen hebben, die ook door beginnende editors behandeld kunnen worden.
Script Writing Community Coordinator
[ img ][ img ]
Glodenox
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 451 times
Been thanked: 1121 times

Postby ArnePeirs » Sat Feb 10, 2018 8:53 am

Hallo,

Ik ben nog niet lang actief op waze maar heb al redelijk wat edits gedaan in mijn gemeente.
Ik ben woonachtig te Zulte (9870) en kom vaak in Wielsbeke (8710) en Waregem (8790).
Ik ga naar gemeente vergaderingen en zit in het comité dat alle evenementen organiseert
Dus als er voor die regio nog iemand (extra) gezocht word laat maar weten.
ArnePeirs
Map Editor - level 2
Map Editor - level 2

Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Postby Glodenox » Sat Feb 10, 2018 1:09 pm

Hey Arne, welkom!

In de omgeving van Zulte, Wielsbeke en Waregem hebben we nog niet al te veel actieve leden in de community, dus alle hulp is daar zeker welkom.

Ter informatie: we hebben ook een dashboard waar je allerhande meldingen van veranderingen en evenementen kan terugvinden. Niet alle meldingen zijn even nuttig of betrouwbaar, maar vaak kunnen ze toch wijzen op een aanpassing van een straat of een tijdelijke afsluiting van een straat (maar daar kan je eigenlijk niet veel mee doen als je nog geen level 3 kaartbewerker bent). Om te kunnen aanduiden dat iets verwerkt is moet je wel een account op onze Slack hebben aangemaakt.
Script Writing Community Coordinator
[ img ][ img ]
Glodenox
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 451 times
Been thanked: 1121 times

PreviousNext

Return to Belgium