Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

BE-mobile incorrect

Post by BartGaudissabois
Het valt me al een tijdje op dat de info die verstrekt wordt door BE-mobile niet correct is.
Wegenwerken die er niet zijn of er km's vandaan zijn.
Ongevallen die enkele km's verderop gebeurd zijn, ...
weinig gelovenswaardig vind ik en weinig meerwaarde als je er niet kan op rekenen.
BartGaudissabois
Posts: 35
Has thanked: 10 times

POSTER_ID:17017671

1

Send a message

Post by BartGaudissabois
pfeww, moeilijke vraag, zeker in zake met een ongeval, deze week ongeval gemeld aan Zelzate E34 met R4, doch ongeval was aan E34/Stoepestraat

Roadworks in Maldegem N44 verschillen ook +/- 3km, iedere dag passeer ik hier en geef ik via de app de roadworks in, veel brengt het niet op, maar het idee doet al veel.

Mocht ik mijn meldingen van een dag in WME terug kunnen zien, zou dat makkelijker zijn
BartGaudissabois
Posts: 35
Has thanked: 10 times
Send a message

Post by steveningelbrecht
Klopt... We proberen aan de hand van concrete voorbeelden aan Waze aan te geven dat het ofwel gewoon beter moet, ofwel beter uitgeschakeld wordt.
De feed is al even uitgeschakeld geweest, met de belofte op beterschap, maar sinds ergens vorige week staat ie dus terug actief.

Als je concrete voorbeelden hebt, graag permalink/screenshot en indien mogelijk een bron die de correcte info bevestigd.
steveningelbrecht
Posts: 6259
Has thanked: 612 times
Been thanked: 984 times
Send a message