Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

Roundabouts (beginners guide)

Post by Buffyken
Hey, ik ben nu ongeveer 3 weken intensief bezig met het aanpassen van de map en het oplossen van update requests.
Ik heb gemerkt dat er veel ronde punten in het rood staan en dus niet verschijnen op de kaart, als ik het goed begrijp ligt dit aan het feit dat deze gecreëerd zijn, maar dat er geen straat is ingevuld of de details niet staan aangevinkt.
Sinds er ronde punten met de vleet worden aangelegd begint dit stillekes aan wel een probleem te vormen, dus gelieve hier toch aandacht aan te schenken.
Dit geldt eveneens voor gewone nieuwe wegen, vergeet dan ook niet de turning directions goed te zetten :)
Keep on wazing!

Grtz
Buffyken
Buffyken
Posts: 31

POSTER_ID:4417179

1

Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by Buffyken
Ja meestal is de connectiviteit dan ook verkeerd, ik heb het al 3x op de client gezien dat er gewoon niks was, een leegte waar het ronde punt zou moeten zijn... Ik heb het dan opgezocht (ik was zo stomverbaasd dat ik vergeten was dat ik het zelf kon melden in de client) en toen zag ik dat deze in het rood stonden, vandaar dat ik dit veronderstelde
voor navigatie is dit toch ook nefast een probleem
Buffyken
Posts: 31
Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by Buffyken
Het was in de area waar ik zelf areamanager ben, dus het maakte weinig uit, meestal onthoudt ik het wel als ik iets raar tegenkom, maar als het niet in mijn area is meldt ik het natuurlijk :) of als ik weet dat ik niet onmiddelijk tijd heb om het aan te passen dan ook.
Dus ondertussen is het al lang aangepast :) op zich heeft dit ook niks te maken met de kern van deze topic...
Buffyken
Posts: 31
Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by iPieter
Als je zo een probleem ontdenkt onderweg, dan kan je misschien best een probleem melden via de client op je telefoon. Dan kan een kaartbewerker de kaart achteraf aanpassen.
iPieter
Posts: 8
Send a message

Post by petervdveen
Het is niet zo dat ze niet 'op de kaart' verschijnen.
Als de connectiviteit goed is zijn ze wel te gebruiken.
Dat is dus niet echt een probleem.

Echter zijn de wegen niet zichtbaar, dus dat is wel een probleem.
Voor de route is het een minder groot probleem.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux