Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

Housenumbers

Post by Buffyken
Als ik in de oude cartouche de layer van huisnummers opzet om deze goed te keuren
zie ik mezelf verschijnen als user die het huisnummer heeft toegevoegd, terwijl ik dit niet gedaan heb , meestal ben ik zelf nog niet op deze plaatsen geweest...
Hoe kan dit? Ik heb al in de wiki gezocht, maar hoe de client hiermee omgaat vind ik nergens
Buffyken
Posts: 31

POSTER_ID:4417179

1

Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by Buffyken
hou ik me ook niet echt me bezig hoor, maar sinds ik men eigen naam daar zie verschijnen controleer ik dat af en toe is, het is gewoon als je op dat blauw of rood bolletje klikt, dan zie je straat en nummer te staan en bij user komt dan Buffyken.
Buffyken
Posts: 31
Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by Buffyken
https://world.waze.com/cartouche_old/?z ... TFFFFFTTTT

hier in Vorst zijn er een paar, zowel witte, blauwe als rode bolletje, staan allemaal op mijn naam, maar ik heb deze niet expliciet toegevoegd, ik denk dat ik daar rond begin december gereden heb (lol tis waar, kben al langer dan 3 weken bezig, van eind november, en sinds begin december op het forum)
Buffyken
Posts: 31
Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by Buffyken
Oké ik heb ze verwijderd, maar ik vind het dus nog altijd bizar hoe ze daar terecht gekomen zijn in de eerste plaats, maar soit, huisnummers hou ik mij dus niet meer met bezig.
Daar net onder stond er ook nog een rondpunt in het rood voor al meer dan een jaar!
Buffyken
Posts: 31
Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by maantje76
Ik moet het voor me zien om je te kunnen antwoorden, echter het toevoegen van huisnummers is (vooralsnog) niet nuttig. Waze maakt gebruik van een externe database voor de huisnummers. Er zijn meer dan genoeg belangrijkere andere zaken als je zin hebt ;-)
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Buffyken wrote:https://world.waze.com/cartouche_old/?z ... TFFFFFTTTT

hier in Vorst zijn er een paar, zowel witte, blauwe als rode bolletje, staan allemaal op mijn naam, maar ik heb deze niet expliciet toegevoegd, ik denk dat ik daar rond begin december gereden heb (lol tis waar, kben al langer dan 3 weken bezig, van eind november, en sinds begin december op het forum)
Ik zou alle nummers die er staan verwijderen. Er staan meerdere keren hetzelfde nummer, dus wat nou correct is, is een gok.

Rode huisnummers zijn bevestigd, maar incorrect bevonden door de server (dubbel nummer, foute straatnaam, verkeerde volgorde,...)

Witte huisnummers, zijn nog in afwachting van acceptatie door de server.

Blauwe huisnummers zijn bevestigd en akkoord bevonden door de server.


Maar, zoals gezegd, Waze maakt er geen gebruik van. Wil je toch graag nummers toevoegen, geef ik je het advies om dit vanuit de editor te doen. Je kan bijvoorbeeld ter indicatie een paar huizen vanuit de client melden en dan aan de hand daarvan in de editor alles netjes uitgelijnd en correct toevoegen.
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by petervdveen
Heb je daar misschien een permalink van?
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux