Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

update in client werkt niet

Post by kvdc
Straten of camera's die ik twee weken geleden geëditeerd heb en in de editor goed staan, staan nog steeds niet juist in mijn android client. Ik heb al de laatste beta geïnstalleerd en manueel mijn area vernieuwd zonder succes....
Iemand een idee?
kvdc
Posts: 3

POSTER_ID:5017257

1

Send a message

Post by Buffyken
bizar, zo ervaar ik het toch al 2maand, elke vrijdag zie ik mijn updates van de week ervoor...
of hangt het er vanaf hoeveel edit's er gebeurd zijn in een bepaalde regio alvorens er een update naar de client wordt gestuurd?
Buffyken
Posts: 31
Send a message
Area manager: Nederzwalm - Herzele - Halle - Londerzele (4 uithoeken van mijn area) Belgium
Waze 3.0.1.1 on Android 2.3.3

Post by kvdc
bedankt,
ik dacht dat er elke vrijdag een update was.... :oops:
kvdc
Posts: 3
Send a message

Post by kvdc
vind het in elk geval een beetje triestig en niet bemoedigend dat ik de laatste 3 weken nog steeds geen wijzigingen zie...
kvdc
Posts: 3
Send a message

Post by petervdveen
Als je naar de livemap gaat kun je zien tot welke datum de edits in de kaart staan.
Op dit moment zijn alle edits die voor 9-1-2012 zijn gemaakt in de kaart opgenomen.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by petervdveen
De edits van 2 weken terug staan er nu in en binnen een aantal dagen zullen de updates van 30 januari geupload zijn.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux