Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

Ik kan geen nieuwe flitspaal melden ?

Post by GinoWizzy
Hey guys,

Nog maar pas begonnen met het waze verhaal, maar vindt het nu al prachtig !
Zit bijna aan mijn eerste 1000km, maar ben nog niet aan het editen begonnen.
Nu heb ik wel een vraag:
Ik passeer dagelijks door Wijnendale, bij Torhout. Daar staat sinds een week of 2 een nieuwe flitspaal, en ik heb die nu al een keer of 5 proberen toevoegen via de app maar die komt maar niet op mijn scherm, en ook de volgende dag geen melding....
Iemand die weet hoe dit komt?
En kan iemand anders die anders toevoegen, want de flitspaal werkt reeds, heb ik gemerkt !
Gelukkig was het de wagen die voor me reed :oops:

Ik verdiep me binnenkort wel eens in dat editen, dan kan ik nog meer gaan bijdragen aan deze super community !

Grtz :)
GinoWizzy
Posts: 2

POSTER_ID:17190236

1

Send a message

Post by GinoWizzy
Het is in de sparappelstraat, als je van aartrijke komt en naar de Oostendebaan rijd staat ie op je rechterkant
GinoWizzy
Posts: 2
Send a message

Post by steveningelbrecht
Welkom Gino! Proficiat met je eerste posts hier ;-)
Leuk er nog een West-Vlaming bij te hebben... Zelf van Aartrijke/Torhout afkomstig en nu woon- en werkachtig te Beernem ;-)
steveningelbrecht
Posts: 6259
Has thanked: 612 times
Been thanked: 984 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
Hallo en welkom,

Een toegevoegde flitspaal moet goedgekeurd worden in de Waze Map Editor (WME). Maar ik zie er nu geen in Wijnendale.

Je kan flitspalen normaal gezien ook toevoegen via WME.
Of, als je me kan zeggen waar die staat, kan ik het ook doen. Dan rij ik er morgen of zo wel eens langs om te kijken waar die juist staat (ik werk in Torhout).


Wim
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
GinoWizzy wrote:Het is in de sparappelstraat, als je van aartrijke komt en naar de Oostendebaan rijd staat ie op je rechterkant
Heb net de paal toegevoegd. Zag er inderdaad een gloednieuwe uit.
Jammer dat het van jou niet lukte via de app.

Ikzelf ben van Brugge.
Als je ooit wil beginnen editen, aarzel zeker niet om me te contacteren (je kan me ook bereiken via wim@wazebelgium.be). De community zal je graag op weg helpen.

Wim.
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message