Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

Waze activeerd ongewenst bluetooth

Post by Lieven_W
Hallo,

Dit gebeurd door de laatste 2 updates en heb nog geen oplossing gevonden.
Waze staat ingesteld op telefoon speaker.
Iphone se

Wanneer waze iets gesproken heeft, wordt de connectie met de carkit geactiveerd en terug verbroken. Voor die 2 updates heeft het altijd goed gewerkt nl. Waze zende niets over bluetooth.

Hoe kan ik dit terug in orde brengen?

Thx.
Lieven_W
Posts: 33
Been thanked: 1 time

POSTER_ID:17530767

1

Send a message

Post by Lieven_W
Momenteel gebruik ik nu did erbij http://dkanem.selfip.com/a2dpblocker/ tot het probleem in waze is opgelost of er een manier is voor het oplossen.
Lieven_W
Posts: 33
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Lieven_W
Miepmiep_G wrote:Ik heb daar ook een tijdje mee gesukkeld. Af en toe zette ik de geluidsinstellingen manueel terug goed. Via de knop geluid in het navigatiescherm (rechtsonder)
Elke rit vergat Waze het ondanks dat de algemene instellingen correct waren.

En het vreemde is sinds enige tijd werkt het weer normaal, en is het probleem verdwenen zoals het gekomen was, namelijk vanzelf.
Heel vreemd, maar zo ging het bij mij.
Dank u , dat lijkt te helpen, hoop dat ie het onthoud.
Lieven_W
Posts: 33
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Lieven_W
Waze opnieuw geinstalleerd helpt ook niet.
Lieven_W
Posts: 33
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Miepmiep_G
Ik heb daar ook een tijdje mee gesukkeld. Af en toe zette ik de geluidsinstellingen manueel terug goed. Via de knop geluid in het navigatiescherm (rechtsonder)
Elke rit vergat Waze het ondanks dat de algemene instellingen correct waren.

En het vreemde is sinds enige tijd werkt het weer normaal, en is het probleem verdwenen zoals het gekomen was, namelijk vanzelf.
Heel vreemd, maar zo ging het bij mij.
Miepmiep_G
Posts: 20
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
Send a message

Post by Miepmiep_G
Ik dacht dat hij het eindelijk onthouden had, maar sinds gisteren is het bij mij ook terug van dat.
Hopelijk verdwijnt het terug spontaan zoals de vorige keer. (Of bij een volgende update)
Want nu is het altijd weer een gedoe om het geluid te checken en aan te passen.
Miepmiep_G
Posts: 20
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
Send a message