Editor rank request

[ img ] Map modifications | Roadworks

Moderators: Benelux Regional Managers, Benelux Local Champs, Benelux Country Managers

Editor rank request

Postby TetraFoX246 » Tue Feb 26, 2019 7:50 am

Hi,

I work for construction company BESIX as a site superintendent. My function includes the safety of the construction sites and often there are not authorized cars on our sites. Mostly because GPS systems send them through places where they are not allowed to go like some of our construction sites. I wonder if I could have some more rights with editing the map? I tried to edit some stuff but I mostly can't safe because I don't have the rights. Rank 2 or 3 should help me a lot further I think

Thanks in advance

Kind regards!

Bart Kegeleers

(Answering in dutch possible)
TetraFoX246

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Editor rank request

Postby Glodenox » Tue Feb 26, 2019 8:39 am

Dag Bart,

Het verhogen van het level van iemand doen we over het algemeen alleen maar als we weten dat iemand goed weet hoe we in België de kaart bewerken en we zeker zijn dat we gemakkelijk in contact kunnen komen met de persoon mocht er zich een probleem voor doen met een aanpassing aan de kaart. Dit doen we dus niet meteen.

Wat we soms wel doen is het geven van een gebied waarbinnen de gebruiker alle wegen kan afsluiten op de kaart, maar geen wegdelen kan aanpassen. Ik denk dat dat eerder overeenkomt met je vraag? Ik ga er van uit dat dit wegenwerken betreft over ongeveer heel België of gaat dit alleen over een zeer specifieke omgeving?

De meeste van onze communicatie verloopt via Slack, een soort IRC-chatomgeving van de 21e eeuw. We verkiezen het dat mensen die zulke rechten krijgen ook daar aanwezig zijn zodat we hen makkelijker kunnen bereiken dan via het forum. Je kan de Slack-groep bereiken op http://bit.ly/waze-belux

Nog ter info: ik heb al vaker gemerkt dat er nog altijd bestuurders zijn die door werven heen rijden als we in Waze de wegafsluitingen toegevoegd hebben. Sommige mensen ga je nu eenmaal niet kunnen tegenhouden, jammer genoeg. Maar het zal sowieso beter zijn wanneer de werven wel afgesloten staan, uiteraard.

Met vriendelijke groeten,
Tom Puttemans
Script Writing Community Coordinator
[ img ][ img ]
Glodenox
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 452 times
Been thanked: 1126 times

Return to Belgium