Introduce yourself!

[ img ] Map modifications | Roadworks

Moderators: Benelux Regional Managers, Benelux Local Champs, Benelux Country Managers

Introduce yourself!

Postby Koekie520 » Fri Dec 07, 2012 9:27 am

'tzou leuk zijn om kennis te maken met andere wazers. Of weten naar wat voor een auto je moet uitkijken als je er eentje ziet op je schermpje. Dus bij deze roep ik dit topic tot leven.

Ik ben Koen, 33jaar, en werk in de Antwerpse haven als Straddle Carrier technieker. Samen met m'n vrouw Kim en hond Puck trekken we er regelmatig op uit met onze VW California voor weekendtrips in Nederland, Duitsland en Ardennen.
Andere hobby's zijn oa: Dax/Monkey en Snowboarden
Koekie520
Area Manager
Area Manager

Has thanked: 18 times
Been thanked: 21 times

Re: Stel je voor!

Postby steveningelbrecht » Fri Dec 07, 2012 11:35 am

:-) Goed idee, want volgde tot nog toe eigenlijk de gelijkaardige thread van NL...

Mijn username is minder mysterieus dan heel wat andere, maar hierbij dus nog even formeel:
Ik ben Steven, 31 jaar, wonend en werkend in Beernem. Ik ben werkzaam in de Geestelijke Gezondheidszorg als directeur van een vzw die zich richt op woonbegeleiding, consultantancy mbt psychiatrische expertise, arbeidszorg, vrije tijd en ontmoeting. Vanuit mijn job kom ik zowat in gans Vlaanderen en Brussel.
Binnen de familie hebben we iemand die een firma heeft voor luchthavenvervoer, waar ik soms bijspring en nu en dan ook 'leuke km's' met zich meebrengt, alsook minder gekende hoekjes en kantjes laat ontdekken.
Je kan mij, al dan niet samen met vrouwlief Liesbeth en 3 energieke kids, bespeuren in een donkerblauwe C8.
Naast de job, het gezinsleven, waze en IT in de ruimere zin, zijn er niet echt andere hobby's.
Waze Champ - Country Manager Belgium
[ img ] [ img ] [ img ] [ img ]
steveningelbrecht

Has thanked: 1178 times
Been thanked: 1180 times

Postby Toxmose » Tue Dec 11, 2012 3:39 pm

Bij deze:

Ik ben Jeroen, 28j en woon momenteel in Oostkamp. Ben sinds dit jaar getrouwd maar kindjes zijn er nog niet :? Ik werk als fleetmanager voor een transportbedrijf in W-VL. Zelf ben ik jammer genoeg niet zoveel op de baan (ik rij weliswaar graag met de auto), maar de toestand van het wegennet is dus wel één van mijn dagelijkse parameters voor de planning van de vrachtwagens.

Ik ben nu een tijdje hier op het forum aan het meevolgen en ik heb gisteren ook mijn eerste 1000 map updates gehaald 8-)
Samsung Galaxy SIII - Android 4.1 - Waze 3.5
Samsung Galaxy Tab 10.1
Toxmose

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby MovingShadow » Fri Dec 28, 2012 12:23 pm

Ik ben Matteo, 25 jaar & woon in Dilbeek.

Mijn job is bewakingsagent bij Securitas en mijn post is Toyota R&D in Zaventem dus dit wilt zeggend at ik bijna iedere dag de ring rond Brussel moet doen wat soms echt een ramp is :| (gelukkig is mijn vriendin van Kampenhout wat zich dan beperkt tot kleinere baantjes).
Zit ook nog in een promoteam van Replay Events wat er soms voor zorgt dat ik een beetje in Regio Antwerpen en Vlaams-Brabant naar verscheidene locaties moet rijden voor aanwezig te zijn op recepties en feestjes.

Zelf rij ik heel graag met de wagen en hou ik mij ook wel geintresseerd in wagens (algemeen) en het lichtjes modifying (vind ik een mooier woord dan 'Tunen' wat in de gewone volksmond een slechte reputatie heeft) van mijn wagen :D
Sony Xperia T: Android 4.1.2
MovingShadow

Postby steveningelbrecht » Fri Dec 28, 2012 12:25 pm

Bij deze, nog even aangenaam kennis maken... :-) zal het dus in het vervolg over modifying hebben, in plaats van tuning... :-) hier valt die bijklank nochtans goed mee... :-)
Heb zelf ook nog bij securitas gewerkt, in mijn studententijd... Heette toen nog 'Group 4'... Mijn posten waren afwisselend, hoofdzakelijk Barco en BarcoNet Kortrijk/Kuurne of de Philips in Brugge :-)
steveningelbrecht

Postby MovingShadow » Fri Dec 28, 2012 12:41 pm

Bwa, je mag zeggen wat je wilt. :D Mijn familie zit mij soms wat te pesten daar mijn auto een "johhnybak" te noemen.

Ik zit een beetje in het tuning wereldje van Belgie (en buiten Belgie, ik ben voorlopig nog Trial Moderator op een internationaal forum voor getunde Renaults) en in het algemeen wordt da soms nogal scheef bekeken maar soit, overal zitten er rotte appels ;)

Maar ik rijd met een vrij unieke wagen, en in het eerste opzicht een wagen "you hate or you love it" is. Toen hij nog standaard was waren niet zo veel mensen fan van maar in de 2 jaar dat ik hem heb is deze lichtjes verandert en al meer mensen dat het een tof bakske vinden.

Foto voor moest het je intresseren: http://i.imgur.com/XM5ZR.jpg | http://i.imgur.com/3MSxe.jpg

Heb 2 jaar toegepaste informatica gestudeerd op Eramsus hogeschool Brussel maar C++ heeft me de nek omgedaan :?
Begonnen bij Securitas 2,5 jaar geleden, verdient niet slecht, toffe collega's, toffe werkomgeving en ik doe het nog steeds graag.
Sony Xperia T: Android 4.1.2
MovingShadow

Postby trikke2705 » Sun Jan 13, 2013 11:14 am

Hallo mensen. Ik ben al een tijdje actief met Waze, weliswaar zonder veel aanpassingen te doen. Ik ben Patrick, 44 jaar en ik woon te Aarschot. Om de dagelijkse kost te verdienen ben ik actief als technisch bediende in een bouwbedrijf.Voor de rest heb ik drie schatten van kinderen en een supervriendin....neen, ze lezen niet mee :-)
Hobby's: Weekelijks kan je me vinden in de tribunes van het eerste klasse voetbal, binnen- en buitenland en als bijkomend verzet verdiep ik me in de geuren en de smaken van de Schotse Single malts.
iPhone 4S
trikke2705

Postby steveningelbrecht » Sun Jan 13, 2013 3:12 pm

Wel gekomen!
En ben je van plan wat meer te gaan editen of hoe ben je hier op het forum terecht gekomen?
steveningelbrecht

Postby Skyrider86 » Sun Jan 13, 2013 4:07 pm

Let's go:

Ik ben Pieterjan, 26 jaar, woon te Kortrijk en werk als ingenieur bij een halfgeleiderfabrikant in Oudenaarde. Verder ben ik af en toe ook in de regio Geraardsbergen of in Gent te vinden, mij verplaatsen tussen deze locaties gebeurt in een zwarte Astra Sports Tourer. Hobby's: elektronica, R/C modelvliegtuigen, klarinet en Waze.

De voorbije maanden heb ik vooral geholpen om Groot-Kortrijk een stuk beter op de kaart te zetten, maar het werk is zeker nog niet af... Ook was ik tot nu toe niet echt betrokken in het community-gebeuren, de start van de nieuwe AM area's en bijhorende communicatie lijkt mij een goede manier om daar wel meer mee bezig te zijn.
+ Oneplus Two - Android 6.0.1
+ Waze version: 4.8.0.2
+ Map editor level 3
Skyrider86

Has thanked: 40 times
Been thanked: 11 times

Postby petervdveen » Sun Jan 13, 2013 5:28 pm

Vannn harte welkom!! :D

Je zult ongetwijfeld binnenkort meer van ons horen.
Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. :-)
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 646 times
Been thanked: 1644 times

Next

Return to Belgium