Post by SwenVandenberk
bernardvanderauwera wrote:... Ofwel doet je dat snel en kijkt je niet meer naar de baan... ofwel kijkt je naar de baan en neemt het 500m voor dat je op 'Send' heb getikt...
...
Correct, but Waze has thought of this. The position where your report will be placed is the position where you were when you press on your first button. If it takes you 1 km before you've completed everything and you press on 'Send', the report will go to that first location, not the location you are when you press the 'Send' button.

So there is no need to do dangerous things just to report something. Press the first button at the location where your want to report something, wait a bit till it's safe to complete the report and send it.
SwenVandenberk
Country Manager
Country Manager
Posts: 464
Has thanked: 38 times
Been thanked: 93 times
Send a message

Post by SwenVandenberk
Hello mickarocco,

welcome to the forum.

There's no need to force yourself to use dutch. French is of course also ok and even english is no problem.

Swen
SwenVandenberk
Country Manager
Country Manager
Posts: 464
Has thanked: 38 times
Been thanked: 93 times
Send a message

Post by SwenVandenberk
Proteon,

De nieuwe versie heeft volgens mij het probleem dat hij veel moeilijker zijn netwerk terug vindt als dat onderbroken geweest is. Ik stop en start waze meestal snel en dan vindt hij het netwerk blijkbaar terug.
SwenVandenberk
Country Manager
Country Manager
Posts: 464
Has thanked: 38 times
Been thanked: 93 times
Send a message

Post by SwenVandenberk
Naam van stad/gemeente en straatnaam (eventueel 'None') toevoegen en dan is dat rood kleurtje weg
SwenVandenberk
Country Manager
Country Manager
Posts: 464
Has thanked: 38 times
Been thanked: 93 times
Send a message

Post by SwenVandenberk
Hey Jelle, welkom op het forum. Ik ben ook in dezelfde regio actief (Geel, Mol, Meerhout voornamelijk, maar ook woon-werk route). Goed om te weten dat er nog iemand is die eens ergens ter plaats kan gaan kijken hoe de situatie daar is.

Als je vragen hebt, mag je die ook altijd hier of in Slack stellen.

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk
SwenVandenberk
Country Manager
Country Manager
Posts: 464
Has thanked: 38 times
Been thanked: 93 times
Send a message

Post by SwenVandenberk
Daar is Annick veel actief. Knap dat je daar nog veel om te editen gevonden hebt...
SwenVandenberk
Country Manager
Country Manager
Posts: 464
Has thanked: 38 times
Been thanked: 93 times
Send a message

Post by SycoTV-be
Hallo allemaal,

Ben Dimitri R. 
Ben er 35 jaar jong
Ik run een YouTube kanaal dus ben ook veel op de baan.
Zie toch nog regelmatig fouten in de waze app en daar wel ik aan mee helpen om het nog beter te maken.
Mijn hobby's zijn:

- Vloggen
- Gamen
- Wandelen
- Zwemmen.
- Met vrienden weg gaan.

Ben te woonachtig in Alken 
SycoTV-be
Posts: 4
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Tecrake
Net nieuw sinds een paar weken op Waze aangezien ik iedere dag erg veel files doe.

Ik moet zeggen dat het een schitterende app is voor files + ETA tijden + navigatie in het algemeen!
zeer compleet en foutloos.

de extratjes rondom wazers maken het een leuke gimmick en zelfs verslavend!
Tecrake
Posts: 2
Send a message

Post by TheArne4
Hellow,

Ik ben Arne en je kan me iedere werkdag terugvinden vanaf de A19 voor Kortrijk tot de E17 te Gent en 's avonds de omgekeerde route.
Ik schrijf namelijk software te Gent, maar woon nog steeds in West-Vlaanderen.

Ik ben met veel hobby-projecten bezig (kleine electro/multicoptor/muziekapparatuur/...) waarvoor ik ook wel eens op baan ben, en ga vaak gaan (muur)klimmen in binnen en buitenland.

Zo ben ik toch wel minimum 800km per week op de baan, meestal met Waze op.

Sinds kort ben ik geen Mobile Vikings klant meer (mn baas heeft beslist mn GSM-abonnement te betalen), maar ik ben wel nog trouw aan de community (nog steeds de beste provider!).

Ik spreek ook vloeiend Engels, en als je nog wat wilt weten, voel je vrij te vragen!

Arne
TheArne4
Posts: 3
Send a message

Post by thomas_vh
Hi!

Sinds een klein jaartje gebruiker van Waze, maar slechts recent een account aangemaakt.
Ik ben nog student (laatstejaar).
Vanaf september start ik echter te werken als consultant in de IT sector en zullen het aantal kilometertjes de lucht in gaan :) Via het gebruik van Waze, profiteer ik mee van verkeers- en mapinformatie en draag ik zelf ook bij tot die bron van data.

Bedankt aan steven ingelbrecht voor de uitnodiging tot de Waze community!

Thomas
thomas_vh
Posts: 1
Has thanked: 3 times
Send a message