Post by Tomskii
drazoria wrote:
stefaanschroeyers wrote: Wat bedoel je met "veel verkeerd"? Staan er verschillende camera's bv. als snelheidscamera op de kaart ipv een roodlichtcamera? Zo ja, dan kan je best eerst een roodlichtcamera via de app melden als je daar nog eens passeert, daarna kunnen we die goedkeuren in WME (+ snelheid ingeven) en de andere verwijderen.
Ik bedoel dat er roodlicht / snelheids camera's staan op de kaart en app waar er effectief geen staan.
Van de 10 lichten kom ik maar 4 camera's tegen en de rest staat te veel in de app.
Het probleem is @stefaan, dat er nogal veel mensen mobiele flitsers melden via de app als flitscamera in plaats van politie die gemeld zou moeten worden onder "verborgen politiecontrole". En blijkbaar wordt er nogal veel geapproved zonder te weten of dat er echt een camera staat :)
Tomskii
Posts: 124
Has thanked: 17 times
Been thanked: 25 times
Send a message



Post by Tomskii
onryou wrote:Hi I'm a french and last week I went to Belgium.
I can edit in between Tournai and Mons, btw Mons and Brussels and btw Mons and France.

I'm a L3 with +42000 edits. I can edit 12965 square km.

I'd like to get a area manager where there is nobody and help new editors.

If you've questions I'm ready to answer them.

Bests regards
onryou
Hi onryou,

Bienvenue en Belgique! We probably have a few different rules compared to france, so if you want to check up on those, click here (i've linked the french version for you!).

Area Manager here, is basically on signup basis here (check out the topic), I think there's plenty of places over there that might not be monitored permantly.

If you have any questions, feel free to ask here. Or join us on the Benelux slack community using this link: http://bit.ly/WBNLSlackInvite

Greetings,

Tom
Tomskii
Posts: 124
Has thanked: 17 times
Been thanked: 25 times
Send a message

Post by Tomskii
sedrickgates wrote:Salut,
je m'appelle Cédric.
Après une longe période sur l'application mobile, j'aimerai aider un peu plus la communauté.
Merci à steveningelbrecht pour son accueil proactif :-)
Ma région dactivité principale est Leuze-en-Hainaut/Tournai-Ath et la E429 vers Bruxelles (et les routes entre Halle/St-Pieters-Leeuw/Anderlecht.

I'm fine communicating in English too.
I can understand Flemish but will not dare upset you by writing it :-)

Bienvenue Cedric,

Si tu as des questions, tu peux nous retrouver sur slack! Ou ici naturelement (mais slack c'est plus sympa je trouves).

Tom

EgideC wrote:Dag beste Wazer's

Zelf ben ik nieuw in gebruik van Waze en WME.
Ik woon in Oostende en werk als ICT coördinator in een school.
Ik gebruik Waze nog maar 10 dagen maar kan nu al niet meer de deur uit zonder Waze te gebruiken.
Graag zou ik mij meer willen engageren in WME.

In Oostende kunnen we idd wel een lokaal iemand gebruiken, regelmatig UR's maar we weten niet altijd de juiste info te vinden. Dat informatiepunt zal jij dus worden hehe ;-).

Als er vragen zijn weet je ons te vinden!
Tomskii
Posts: 124
Has thanked: 17 times
Been thanked: 25 times
Send a message



Post by Toxmose
Bij deze:

Ik ben Jeroen, 28j en woon momenteel in Oostkamp. Ben sinds dit jaar getrouwd maar kindjes zijn er nog niet :? Ik werk als fleetmanager voor een transportbedrijf in W-VL. Zelf ben ik jammer genoeg niet zoveel op de baan (ik rij weliswaar graag met de auto), maar de toestand van het wegennet is dus wel één van mijn dagelijkse parameters voor de planning van de vrachtwagens.

Ik ben nu een tijdje hier op het forum aan het meevolgen en ik heb gisteren ook mijn eerste 1000 map updates gehaald 8-)
Toxmose
Posts: 12
Send a message
Samsung Galaxy SIII - Android 4.1 - Waze 3.5
Samsung Galaxy Tab 10.1

Post by trikke2705
Hallo mensen. Ik ben al een tijdje actief met Waze, weliswaar zonder veel aanpassingen te doen. Ik ben Patrick, 44 jaar en ik woon te Aarschot. Om de dagelijkse kost te verdienen ben ik actief als technisch bediende in een bouwbedrijf.Voor de rest heb ik drie schatten van kinderen en een supervriendin....neen, ze lezen niet mee :-)
Hobby's: Weekelijks kan je me vinden in de tribunes van het eerste klasse voetbal, binnen- en buitenland en als bijkomend verzet verdiep ik me in de geuren en de smaken van de Schotse Single malts.
trikke2705
Posts: 8
Send a message
iPhone 4S

Post by trikke2705
steveningelbrecht wrote:Wel gekomen!
En ben je van plan wat meer te gaan editen of hoe ben je hier op het forum terecht gekomen?
Ik ben al een tijdje hier op het forum ingeschreven. Ik wil best wat meer editen maar ik zal alles nog wat moeten leren vrees ik. In ieder geval weet ik hier toch verschillende straten die er alles behalve goed op staan.
trikke2705
Posts: 8
Send a message
iPhone 4S