Introduce yourself!

[ img ] Map modifications | Roadworks

Moderators: Benelux Regional Managers, Benelux Local Champs, Benelux Country Managers

Re: Introduce yourself!

Postby stefaanschroeyers » Wed Nov 22, 2017 11:31 am

Welkom Serge! Als je wil, kan je ook naar ons communicatieplatform Slack komen. Daar zitten vele editors en kan je leren en groeien in de community ;) https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=149&t=121775
Global Champ - Country Manager Belgium, The Netherlands and Luxembourg - Coördinator Belgium and Luxembourg
stefaan@wazebelgium.be

[ img ] [ img ] [ img ] [ img ]
stefaanschroeyers
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 279 times
Been thanked: 629 times

Postby rth741 » Sun Nov 26, 2017 7:35 pm

Hello iedereen.Ik ben René en sinds enkele dagen gebruiker van Waze.Ik ben gepensioneerd en reeds gps gebruiker sinds zeer lang.Ben begonnen met een gps antenne te bouwen en te navigeren met een pc programma zoals route 66 en autoroute Europe Microsoft.Daarna overgegaan naar Garmin toestellen,waarvoor ik programmas zoals JaVaWa GMTK vertaald heb in het frans.Verder heb ik gebruikt en test ik bijna alle beschikbare gps android app"s ,dus nu ook Waze.Als mij dit bevalt dan zal ik dat hier ook mededelen en meewerken aan verbeteringen enz...
Ik zal mijne weg nog zoeken op dit forum,maar een vraag nu hier .Waarom geen kaarten offline zonder data ?
Last edited by rth741 on Sun Nov 26, 2017 8:59 pm, edited 1 time in total.
rth741

Has thanked: 1 time
Been thanked: 0 time

Postby wimvandierendonck » Sun Nov 26, 2017 7:57 pm

Welkom René.
Het is niet zo dat Waze helemaal niets offline heeft (zie dit "oud" artikel).

De grootste klapper is dat de route die je wilt rijden, nu offline opgeslagen wordt als je de route invoert met een Wi-Fi-verbinding. Zo verbruik je daarna geen data meer en kan je dus zelfs naar het buitenland navigeren.

Maar je kan inderdaad geen gebieden kiezen om offline te hebben. De echte reden daarvoor ken ik niet, maar om Waze optimaal te gebruiken heb je sowieso steeds een data verbinding nodig. Waze gebruikt ook niet zoveel mobiele data.

Ik zie dat je ondertussen ook op slack zit. Als je dit onderwerp graag verder bespreekt kunnen we misschien daar verder gaan.
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Has thanked: 198 times
Been thanked: 172 times

Postby MagnoBe » Wed Nov 29, 2017 3:17 pm

Joachim hier.
Al effe kort voorgesteld op Slack, maar hier nog eens voor iedereen die het nog niet zag :)

Momenteel 34 jaar.

Ik woon in Landen (Vlaams-Brabant), maar ben oorspronkelijk uit Moorslede (West-Vlaanderen).
Vaak werk ik wel thuis, maar toch minstens 1x per week ga ik naar kantoor in Kontich.

Mijn ouders in West-Vlaanderen bezoek ik ook toch minstens 1x per maand.

Alles bijeen doe ik toch wel wat meer kilometers dan de gemiddelde Belg denk ik dan :)

Ik ben nu kort geleden de editor kant op gekomen voor toch wel wat grotere werken hier in de buurt. Toen zag ik dat er ook nog wel wat verbetering mogelijk was, dus pak ik dit graag aan in het mate van het mogelijke.

Moesten er nog vragen zijn, stel deze gerust! :)

Grtz,
Joachim
MagnoBe
Area Manager
Area Manager

Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times

Postby stefaanschroeyers » Mon Dec 04, 2017 7:38 am

Welkom Joachim!
Global Champ - Country Manager Belgium, The Netherlands and Luxembourg - Coördinator Belgium and Luxembourg
stefaan@wazebelgium.be

stefaanschroeyers
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Postby ArnePeirs » Sat Feb 10, 2018 11:11 am

Hallo iedereen,

Ik ben Arne, 23 jaar en woonachtig te Zulte. Ik werk als magazijnmedewerker bij Unilin in Wielsbeke maar moet soms ook eens inspringen in Desselgem of Oostrozebeke.

In het weekend ga ik vaak mountainbiken maar daarvoor moet ik me verplaatsen met de auto tot aan de routes.

Ik gebruik sinds kort Waze en heb al wat enkele aanpassingen gedaan in de editor.
ArnePeirs
Map Editor - level 2
Map Editor - level 2

Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Postby Glodenox » Sat Feb 10, 2018 1:05 pm

Hey Arne, welkom!

Ik kan je aanraden om zeker deel te nemen aan ons Slack-kanaal mocht je vragen hebben rond het bewerken van de kaart of iets willen kunnen zeggen tegen de andere leden van de community. Slack is een communicatieplatform waar zowat iedereen die actief bezig is op de kaart aanwezig is.
Script Writing Community Coordinator
[ img ][ img ]
Glodenox
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 451 times
Been thanked: 1121 times

Postby Marco3600 » Thu Sep 06, 2018 6:29 am

Goedemorgen,

Ik ben Marco, 34 jaar, woonachtig te Genk en ben troste vader van een zoon.
Werkzaam in Vilvoorde, sinds kort ook aanwezig op Slack en mij dus aangesloten bij de groep editors.

Voor mij job ben ik vaak meer dan 12 uur op de weg, al geruime tijd gebruiker van Waze en heb gemerkt dat er regelmatig wat aanpassingen nodig zijn. Daarom wil ook mijn steentje bijdragen en dit vooral op het traject Genk - Vilvoorde, regio Vilvoorde, Machelen en de regio Genk, Hasselt, Herk-de-Stad, Lummen en Sint-truiden.

Groeten
Marco3600

Postby intenz » Wed Sep 26, 2018 1:54 pm

Hoi,

Ik ben Bart, woon in Maldegem, doe veel km's als 'travelling engineer', zo'n 70 à 80.000 km per jaar.
Hoop een 'bijdragend' lid van deze wondermooie community te worden!
Grtz
intenz

Postby stefaanschroeyers » Thu Oct 04, 2018 7:55 am

Welkom Marco en Bart. Beide regio's kunnen inderdaad nog wel wat lokale editors gebruiken! Hoe meer lokale editors, hoe liever dat we het hebben :)
stefaan@wazebelgium.be

stefaanschroeyers
Waze Global Champs
Waze Global Champs

PreviousNext

Return to Belgium