Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by steveningelbrecht
Als je interesse hebt om AM te worden, is het aangewezen, of zelfs een verwachting een Google Account te hanteren, voor ondermeer het delen van documenten, agenda's, ...
Google Talk is hierbij handig mee genomen...
Je mag me ook mailen of een PM sturen, maar soms hebben andere forumbezoekers er minder aan om een hen en weer van berichten te zien in het genre van 'staat hij nu goed', 'iets meer naar het westen', '...' ... ;) :ugeek:
steveningelbrecht
Posts: 6259
Has thanked: 612 times
Been thanked: 984 times
Send a message

Post by steveningelbrecht
:-) de foto is niet echt een foto maar verwijzing naar een plaats in WME hé... en ik zag verschillende serres, waardoor ik niet goed mee was... my fault...
Maar goed, eind goed al goed, gelijk ze zeggen... :-) :ugeek:
steveningelbrecht
Posts: 6259
Has thanked: 612 times
Been thanked: 984 times
Send a message

Post by Wes-Lol
Ik weet niet welk van de 2 icoontjes ik mag klikken wanneer ik een melding krijg ?
Het handje{duimp of de omgekeerde druppel met streepje
Wanneer moet ik wat klikken ?
Wes-Lol
Posts: 8
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Wes-Lol
Bedankt voor de informatie.
Suggestie : zwaaien tijdens de melding voor de camera als het probleem opgelost is lijkt me veiliger.

Hoewel het zwaaien voor de camera niet werkt op m'n Asus tablet maar wel op de iphone.
Nochtans staan de instellingen en machtigingen ingesteld.
Wes-Lol
Posts: 8
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by wimvandierendonck
werner-1963 wrote:Ik weet niet welk van de 2 icoontjes ik mag klikken wanneer ik een melding krijg ?
Het handje{duimp of de omgekeerde druppel met streepje
Wanneer moet ik wat klikken ?
Wanneer je het duimpje klikt bevestig je de melding. Hierdoor blijft die langer staan. Dus dit gebruik je best als de gemelde situatie nog aanwezig is.
De omgekeerde druppel met streepje geeft aan dat gemelde situatie niet meer aanwezig is. Daardoor zal de melding verdwijnen.
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message

Post by wimvandierendonck
werner-1963 wrote:Bedankt voor de informatie.
Suggestie : zwaaien tijdens de melding voor de camera als het probleem opgelost is lijkt me veiliger.

Hoewel het zwaaien voor de camera niet werkt op m'n Asus tablet maar wel op de iphone.
Nochtans staan de instellingen en machtigingen ingesteld.
Zelf kan ik ook niets met suggesties doen, daarvoor heeft Waze https://waze.uservoice.com.
Maar ik heb wel mijn bedenkingen bij het idee. Zwaaien wordt sowieso al gebruikt voor het activeren van gesproken opdrachten, dus lijkt het mij moeilijk om daar een tweede functie aan te geven.

Wat betreft zwaaien op een tablet, dat is niet een issue met Waze zelf volgens mij.
Het zwaaien werkt niet met de camera maar met speciale hardware (proximity sensor) in het toestel. Die hardware dient om de nabijheid van je gezicht te detecteren wanneer je begint te bellen met een GSM (zodat het scherm kan uitgeschakeld worden om ongewenste toetsaanslagen te verhinderen). Die sensor wordt in het geval van Waze en andere apps gewoon op een andere manier gebruikt.
In de meeste tablets is die hardware volgens mij gewoon niet aanwezig. Even zoeken op het model van je tablet en proximity sensor zou meer duidelijkheid kunnen brengen.
wimvandierendonck
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 519
Has thanked: 130 times
Been thanked: 141 times
Send a message