Locked

Wazeopedia- Hur Waze avgör svängar

Post by avozetta
Här diskuterar vi eventuella förändringar för denna sida: https://wiki.waze.com/wiki/Sweden/Hur_W ... %C3%A4ngar

Denna sida är också 2 år gammal och jag gissar att det är en ren översättning. Om det är så bör den tas bort om det inte finns något som är unikt för Sverige.
avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 2609
Has thanked: 39 times
Been thanked: 303 times

POSTER_ID:310868

1

Send a message
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, Sweden Country Manager, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
Sony Xperia 5 IV Android 13

Post by avozetta
Inför flytten har jag nu markerat denna sida som att den inte skall med till Wikipedia!
avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 2609
Has thanked: 39 times
Been thanked: 303 times
Send a message
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, Sweden Country Manager, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
Sony Xperia 5 IV Android 13

Post by avozetta
Någon som hittar en motsvarande global sida då jag tänkte länka dit i stället. Jag hittar ingen!
avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 2609
Has thanked: 39 times
Been thanked: 303 times
Send a message
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, Sweden Country Manager, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
Sony Xperia 5 IV Android 13

Post by avozetta
Har hittat en länk på nya wazeopedia men innehållet är tomt, https://wazeopedia.waze.com/wiki/Global ... &redlink=1
avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 2609
Has thanked: 39 times
Been thanked: 303 times
Send a message
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, Sweden Country Manager, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
Sony Xperia 5 IV Android 13

Post by avozetta
Jag har nu markerat denna sida som att den inte skall med till wazeopedia. Tar även bort länken på startsidan.
avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 2609
Has thanked: 39 times
Been thanked: 303 times
Send a message
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, Sweden Country Manager, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
Sony Xperia 5 IV Android 13