Post Reply

Hi ha alguna veu en català que digui noms de carrers?

Post by Llopmesquer
Hola!

Sóc nou a waze, i em trobo que hi ha molta diferència entre el guiatge en català i el castellà que diu els noms dels carrers. Aquest, a més d'això, també parla molt més...
Llopmesquer
Posts: 8
Been thanked: 1 time

POSTER_ID:17034184

1

Send a message

Post by huakayo
Hola company. Dons no, la veu que tenim en català no diu noms perquè és una gravació de una noia real. La altra es Penélope y es un ordinador capaz de llegí els noms dels carrer. Aquest sistema es diu TTS. Quant sortís de Espanya et recomano que posis la veu en català perquè l'altre et llegiria els carrer al idioma que estiguin i et tornaries boig jeje. Salutacions.
huakayo
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 1583
Answers: 1
Has thanked: 1148 times
Been thanked: 550 times
Send a message

Post by huakayo
Dons les veus que tens són las que trobes a la App i solament donen carrers les que ho indica. No existeixen més veus fora de la aplicació y menys que et donin els noms dels carrers que es molt complex el sistema. També pots gravar la teva veu, la dona un fill i así riureu als viatges.
huakayo
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 1583
Answers: 1
Has thanked: 1148 times
Been thanked: 550 times
Send a message

Post by Llopmesquer
huakayo wrote:Hola company. Dons no, la veu que tenim en català no diu noms perquè és una gravació de una noia real. La altra es Penélope y es un ordinador capaz de llegí els noms dels carrer. Aquest sistema es diu TTS. Quant sortís de Espanya et recomano que posis la veu en català perquè l'altre et llegiria els carrer al idioma que estiguin i et tornaries boig jeje. Salutacions.
Moltes gràcies!
Quina llàstima!
Per cert, és possible instal·lar més veus que les què porta?
Ja que no la puc dur en català, m'agradaria provar en francès, però tampoc me m'ofereix cap en TTS, i dubto que no existeixi.

Enviat des del meu BLN-L21 usant Tapatalk
Llopmesquer
Posts: 8
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Llopmesquer
huakayo wrote:Dons les veus que tens són las que trobes a la App i solament donen carrers les que ho indica. No existeixen més veus fora de la aplicació y menys que et donin els noms dels carrers que es molt complex el sistema. També pots gravar la teva veu, la dona un fill i así riureu als viatges.
Buf! Val! Doncs caldrà escoltar la Penélope... No és només el tema dels noms dels carrers, si no que dóna més i millors indicacions...

Enviat des del meu BLN-L21 usant Tapatalk
Llopmesquer
Posts: 8
Been thanked: 1 time
Send a message