Post Reply

Barcelona Torre Baró edición de calles

Post by adriaRamirezPapell
Hola a todos,

he estado navegando por el barrio de Torre Baró de Barcelona y me gustaría reportar un par de cosas que por mi nivel de edición no me es posible:

En la calle Castellví con la calle Lliçà hay una rotonda que nos permite acceder desde Castellví hacia Lliçà. Actualmente Waze no tiene contemplado el giro.

https://www.waze.com/editor?env=row&lon ... 341&zoom=7

En la calle Sant Feliu de Codines hay un giro para ir a Sant Quirze Safaja que por sus características se tendría que definir como "Difficult turn"

https://www.waze.com/editor?env=row&lon ... 341&zoom=9

En la intersección de la calle Pruit con la calle Castelldefels actualmente hay una rotonda que no sale marcada (soy un poco patoso y en el permalink sale un poco movida a la izquierda pero a la derecha se ve claramente la rotonda como si en el momento de hacer la foto hubiese estado en construcción)

https://www.waze.com/editor?env=row&lon ... 341&zoom=8

Un saludo y gracias de antemano ;)
adriaRamirezPapell
Posts: 3

POSTER_ID:17621126

1

Send a message

Post by adriaRamirezPapell
Hola!

He aconseguit resoldre a través de l'editor el primer i tercer punt. Tanmateix, segueixo sense tenir permisos per al segon, el "difficult turn". Adjunto imatge del cas. Hem provat de passar-hi amb algun vehicle gran (tipus furgoneta, per exemple) i no ens acaba de funcionar.

Gràcies!
Adrià
adriaRamirezPapell
Posts: 3
Send a message

Post by adriaRamirezPapell
huakayo wrote: Buenas adriaRamirezPapell. Et comento. Els girs difícils no es van crear per avisar o que els evitessin els vehicles llargs i pesats, es van crear per evitar girs perillosos per qüestions de trànsit a on pugui haver accidents si no s'és àgil o hàbil a l'hora de creuar-los i aquest encreuament no té aquestes condicions. Pel que fa al 3r punt, la rotonda que vas crear et falta confirmar a l'apartat de direcció, sense nom i sense ciutat perquè no surti en vermell. També comentar-te que aquestes potes que li vas posar segons la Wazopedia no se li afegeixen doncs el nostre fi és simplificar al màxim els mapes.
Ah, i benvingut al foro dels editors de mapes :D
Bones huakayo! Moltes gràcies per la teva informació.

Vist el que em dius, quina forma hi ha per indicar que aquell gir necessita maniobres per a poder-se fer, de tant tancat que és? I poder circular per allà de tal manera que no et porti per aquests girs?

D'altra banda, moltes gràcies per les indicacions de la rotonda, es nota que sóc novato i en vaig aprenent. He posat ja nom del carrer i ciutat a la rotonda. Per les potes, en canvi, em trobo que no em deixa eliminar-les, em comenta que necessito tenir un rang superior.

Com ho podria fer? Ho podríeu fer algú de vosaltres per a deixar-ho correcte?

Moltes gràcies!
adriaRamirezPapell
Posts: 3
Send a message

Post by huakayo
adriaRamirezPapell wrote:Hola!

He aconseguit resoldre a través de l'editor el primer i tercer punt. Tanmateix, segueixo sense tenir permisos per al segon, el "difficult turn". Adjunto imatge del cas. Hem provat de passar-hi amb algun vehicle gran (tipus furgoneta, per exemple) i no ens acaba de funcionar.

Gràcies!
Adrià
Buenas adriaRamirezPapell. Et comento. Els girs difícils no es van crear per avisar o que els evitessin els vehicles llargs i pesats, es van crear per evitar girs perillosos per qüestions de trànsit a on pugui haver accidents si no s'és àgil o hàbil a l'hora de creuar-los i aquest encreuament no té aquestes condicions. Pel que fa al 3r punt, la rotonda que vas crear et falta confirmar a l'apartat de direcció, sense nom i sense ciutat perquè no surti en vermell. També comentar-te que aquestes potes que li vas posar segons la Wazopedia no se li afegeixen doncs el nostre fi és simplificar al màxim els mapes.
Ah, i benvingut al foro dels editors de mapes :D
huakayo
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 1583
Answers: 1
Has thanked: 1148 times
Been thanked: 550 times
Send a message

Post by huakayo
adriaRamirezPapell wrote:
Bones huakayo! Moltes gràcies per la teva informació.

Vist el que em dius, quina forma hi ha per indicar que aquell gir necessita maniobres per a poder-se fer, de tant tancat que és? I poder circular per allà de tal manera que no et porti per aquests girs?

D'altra banda, moltes gràcies per les indicacions de la rotonda, es nota que sóc novato i en vaig aprenent. He posat ja nom del carrer i ciutat a la rotonda. Per les potes, en canvi, em trobo que no em deixa eliminar-les, em comenta que necessito tenir un rang superior.

Com ho podria fer? Ho podríeu fer algú de vosaltres per a deixar-ho correcte?

Moltes gràcies!
Bé, com comentes, és un problema el trobar aquests girs tan complicats per haver de fer maniobres per prendre'ls però a part que Waze els tindrà en compte en les seves penalitzacions per temps, mes no podem fer. En algunes comunitats si que els apliquen en girs cap a forts pendents o girs amb angles complicats, a la nostra només els apliquem en girs generalment cap a l'esquerra on ens trobarem un carril en sentit contrari que ens posarà en perill en realitzar aquesta maniobra. Et poso un link d'un fòrum americà perquè llegeixis en què termes s'apliquen o no. Pel que fa a la rotonda, ja la vaig arreglar.
huakayo
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 1583
Answers: 1
Has thanked: 1148 times
Been thanked: 550 times
Send a message