Nieuw hier? Stel je even voor!

[ img ] Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux Regional Managers, Benelux Local Champs, Benelux Country Managers

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby wupske » Sat Apr 14, 2012 8:01 pm

Dank, zal mijn best doen :)

Ach ieder zijn eigen deel niet waar. Als "local" herken je tenminste de echte problemen en kun je ze ook goed oplossen :)

Hoe wordt je trouwens provincie AM? Ik ken het hele oosten namelijk behooorlijk goed, en zou best heel Overijssel er bij willen pakken, maar vertik het toch om voor elke 2 vierkant km een request in te dienen, dan blijf ik bezig...
wupske

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby wupske » Sat Apr 14, 2012 8:36 pm

yikes :o
noujah, moet dan maar. Eerst maar eens de 1e twee requests krijgen en lekker met Arnhem en omstreken aan de slag.
Zie trouwens dat ik met mijn duffe kop de request heb ingedient voor www ipv voor world. Hopelijk maakt dat niet uit in het resultaat :oops:
wupske

Postby wupske » Sat Apr 14, 2012 9:47 pm

Holten is mijn geboortedorpie, kom er ook nog regelmatig, dus ik ken daar de regio op mijn duimpie.
Zal Overijssel niet verpesten ;) Spreek me ook gerust aan als je iets tegen komt van mijn hand wat je niet bevalt.

De entries van Atlas85 zijn in Arnhem en Velp behoorlijk goed. Rheden miste een berg kleine weggetjes en voornamelijk namen van straten. De wijzigen van Tim1987 hebben vaak aanvulling nodig (zijweggetjes, afslagen, etc), maar hij heeft de hobby gehad zo ongeveer al zijn entries te locken. Dat maakt het voor mij als nieuweling behoorlijk lastig.
wupske

Postby wvkreg » Wed Apr 20, 2011 11:16 am

Nieuwe Wazer: Wim van Kregten, ICT Consultant uit Maastricht, Limburg.
Ik rijd elke dag door bijna heel Nederland, werk voor een detacheringsorganisatie.
wvkreg

Postby xsienix » Sat Nov 18, 2017 6:12 pm

Hallo lui,

Op aanraden van een collega gebruik ik sinds kort Waze.
Ik had er al eens veel over gelezen maar was er tot nu toe niet gecharmeerd van.

Ik cruise regelmatig met mijn tweezittertje :lol: door Noord-Holland, waarbij ik soms ook Zuid-Holland en Utrecht aandoe.
TomTom kaarten en Google Maps zijn verouderd. File informatie niet accuraat en ga zo maar door.
Totdat ik Waze ging gebruiken ! Wat ontzettend leuk dat je voor een politiecontrole wordt gewaarschuwd :)

De editor is met niet helemaal duidelijk, maar ben ervan overtuigd dat ik hier de antwoorden zal vinden.
xsienix

Postby xsienix » Sat Nov 18, 2017 7:07 pm

deeggo wrote:Welkom aan boord xsienix!

Hartelijk dank Deego,
Fijn om hier te zijn.
xsienix

Postby yellowsubmarineNL » Fri Jul 10, 2015 1:38 pm

Hallo allemaal! Heerlijk zo'n phpBB, da's nog eens oldskool! :D

Ik ben Christian, IT architect bij KPN iTV in Den Haag. Voorheen Enterprise Architect voor Simyo in Amsterdam. Reis eigenlijk voornamelijk met OV of fiets, maar voor de rest rij ik wel meestal een uur of zo verder weg (Alkmaar, Eindhoven, Utrecht, soms Enschede/Groningen).

47 jaar, techno liefhebber (ja nog steeds), hou erg van koken, mijn 6 jaar oude teefje Janis (half doberman/half rottweiler), mijn vriendin en woon lekker knus in Den Haag.

Erger me al langer dat ik steeds weer zelfde wegopbrekingen tegenkom die niet op de kaart gezet worden, dus dacht ik er wat aan te gaan doen. Op Waze sinds oh 2009 of zo? weet niet meer, toen het net uit was. ben nerd en early-adopter van huis

anyway, ik kom graag een keer naar een IRL meeting of zo. in de tussentijd zal ik m'n regio beetje bijwerken en aanvullen en closures in regio den haag doorgeven op betreffende forum
yellowsubmarineNL

Postby YoUPC » Mon Sep 07, 2015 12:48 pm

Ik ben Youp, Cableguy, voorheen UPC, vandaar de nickname... tegenwoordig dus ziggo, kom binnen ruim gelderland bij veel mensen over de vloer. En door de straat :)
YoUPC

Postby YoYorick » Mon Jul 07, 2014 3:46 pm

Hoihoi!

Ik ben Yorick, kom uit Rosmalen (vlak naast Den Bosch), nog geen 18 (wel bijna), dus nog geen (eigen) auto, maar toch al wazer. ;)
Een tijdje terug was een vriend van mij naar mij onderweg en deelde zijn Waze-route, zodat ik kon zien waar hij zich bevond en hoe laat hij hier zou zijn. Ik vond het erg leuk dat dat mogelijk was en ik ben uit gaan zoeken wat Waze precies was en heb intussen zelf ook een account.
Inmiddels heb ik al enkele tientallen kilometers afgelegd naast mijn vader, met mij op de bijrijdersstoel, vanuit de auto twee wegafzettingen gerapporteerd en thuis mijn eigen straat aangepast in de editor omdat we bij thuiskomst door de berm naast de openbare weg gestuurd werden door een verkeerd aangesloten stuk straat.

Toen de wijzigingen net na het bewerken niet meteen te zien waren op de live map, ben ik uit gaan zoeken hoe lang het precies duurt tot je wijzigingen daar ook te zien zijn en zo kwam ik op het forum terecht, waar ik me dan ook gelijk even voorstel. :P
Overigens het antwoord hier al gevonden. ;)

Ik ben als ik over een maand mijn rijbewijs heb en dan ook al 18 ben zeker van plan Waze veel te gaan gebruiken! Tot die tijd rijd ik als zo'n Waze-baby'tje:
[ img ]
Lekker met papa mee ;)
YoYorick

Has thanked: 6 times

Postby YumeFox » Tue Mar 27, 2012 9:44 am

Goeiemorgen iedereen,

Ook ik ben nieuw met Waze. Ik ken de app al een paar maandjes, maar sinds ik donderdag geslaagd ben voor mijn rijexamen, kan ik de app nu ook in de praktijk gaan gebruiken. :D

Ik woon in Papendrecht, volg een ICT-opleiding in Dordrecht, en zal de auto (en daarmee ook Waze) voornamelijk gebruiken om naar vrienden te rijden, die redelijk gespreid over nederland en België wonen. ;)

Trouwens, meteen even een vraagje:
Vroeger werden de aankomstlocaties automatisch getweet. Maar ik krijg dat nu niet meer aan de praat. Iemand een idee? Heb een iPhone 4S trouwens.
YumeFox

Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

PreviousNext

Return to Nederland