Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux - Country Managers, Benelux - Regional Managers, Benelux - Local Champs

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby rdnnk » Mon Jul 07, 2014 6:33 pm

Welkom YoYorick,
Geniet er van, voor je het weet ben je geen baby meer... :)
Ronald
ImageImageImageImageImageImage
Regio Manager Zeeland
rdnnk
Localizers
Localizers

Has thanked: 161 times
Been thanked: 224 times

Postby pyromania » Mon Jul 14, 2014 4:30 pm

hallo Wazers, ik ben Robin Nieland a.k.a Pyromania. ik ben 19 jaar, woon in Assen en ben ongeveer een maand geleden begonnen met de app en 2 weken geleden ben ik een beginnende map editor geworden. ik heb 3147 punten en heb al 6 areas gereden, 1e: 381.65 km², 2e: 6.19 km², 3e: 8.77 km², 4e: 88.81 km², 5e: 425.26 km² en de 6e: 112.19 km². ik ben best wel actief geweest in de map vooral in mijn eigen woonplaats is er het een en het ander veranderd/verbeterd. mijn plan is om uiteindelijk minimaal een level 4 editor te worden aangezien ik het zeer belangerijk vind om een goede navigatie-app ook goed te houden en ervoor te zorgen dat alles klopt. en mijn beste eigenschap is, dat ik een pietje precies ben :P dus ik ga alleen voor het allerbeste.
pyromania

Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Postby rdnnk » Mon Jul 14, 2014 6:43 pm

Hoi Robin. Welkom. Je gaat er vast veel plezier aan beleven!
Je hebt vast de Benelux Wiki al gevonden voor het bewerken van de kaart, anders heel nuttig om deze eens door te nemen. Er staan veel tips in voor het editten van de kaart.
Regio Manager Zeeland
rdnnk
Localizers
Localizers

Postby Arnoniem » Mon Jul 14, 2014 7:19 pm

Welkom Yoyorick en Robin.

Yoyorick, ik was jou al tegengekomen. Zag dat je een kaart probleem van mij had opgelost. Goed bezig!

Veel waze plezier.
Global Champs BeNeLux Champs UAE Champs Android Beta Testers
CM:The Netherlands CM:U.A.E. CM:Oman CM:Thailand
Image
Arnoniem
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 244 times
Been thanked: 419 times

Postby kdevries » Mon Jul 14, 2014 7:29 pm

pyromania wrote:hallo Wazers, ik ben Robin Nieland a.k.a Pyromania. ik ben 19 jaar, woon in Assen en ben ongeveer een maand geleden begonnen met de app en 2 weken geleden ben ik een beginnende map editor geworden. ik heb 3147 punten en heb al 6 areas gereden, 1e: 381.65 km², 2e: 6.19 km², 3e: 8.77 km², 4e: 88.81 km², 5e: 425.26 km² en de 6e: 112.19 km². ik ben best wel actief geweest in de map vooral in mijn eigen woonplaats is er het een en het ander veranderd/verbeterd. mijn plan is om uiteindelijk minimaal een level 4 editor te worden aangezien ik het zeer belangerijk vind om een goede navigatie-app ook goed te houden en ervoor te zorgen dat alles klopt. en mijn beste eigenschap is, dat ik een pietje precies ben :P dus ik ga alleen voor het allerbeste.

Welkom Robin,

We hebben al gechat via WME.
In Drenthe kunnen we wel wat actieve editors gebruiken. Heb je al gekeken naar de invalswegen ten Zuiden van Assen (A28 en N33). Daar verschenen regelmatig meldingen ivm met de werkzaamheden. Misschien kun je dat in de gaten houden.
Je bent in ieder geval wel ambitieus ;)

Groet,

Katrinus
Image
Country Manager: The Netherlands, Belgium, Luxembourg
Country Manager: Denmark
Bekijk de wiki
Waze woordenlijst
kdevries
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 986 times
Been thanked: 517 times

Postby wilma125 » Sat Jul 19, 2014 6:36 pm

Hoi Hoi iedereen,
Ik ben Wilma en werkzaam als taxichauffeur met standplaats Eindhoven. (Helaas) Waze pas een paar weken geleden ontdekt, had mogelijk wat fileleed kunnen schelen. Ik rij dus veel in Eindhoven en de plaatsen eromheen en heb vaak wel tijd om een blokje om te rijden om voortgang van werkzaamheden en dergelijke te checken. En zal uiteraard proberen om zo min mogelijk over busbanen te rijden met Waze aan.
Merk wel dat ik in Eindhoven nog vaak gestuurd wordt over straten die al weken zijn afgesloten ivm met werkzaamheden, dus zal mn best gaan doen om langdurige werkzaamheden te melden.
wilma125

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby rdnnk » Sat Jul 19, 2014 7:15 pm

Hoi Wilma,

Welkom en veel Waze-plezier.
En ook in/rondom Eindhoven staan nog veel automatische Waze meldingen (met uitroeptekensymbool). Wellicht dat je daar ook een goede kijk op hebt om ze op te lossen.

Groet,
Ronald
Regio Manager Zeeland
rdnnk
Localizers
Localizers

Postby pyromania » Sun Jul 20, 2014 2:59 pm

kdevries wrote:
pyromania wrote:hallo Wazers, ik ben Robin Nieland a.k.a Pyromania. ik ben 19 jaar, woon in Assen en ben ongeveer een maand geleden begonnen met de app en 2 weken geleden ben ik een beginnende map editor geworden. ik heb 3147 punten en heb al 6 areas gereden, 1e: 381.65 km², 2e: 6.19 km², 3e: 8.77 km², 4e: 88.81 km², 5e: 425.26 km² en de 6e: 112.19 km². ik ben best wel actief geweest in de map vooral in mijn eigen woonplaats is er het een en het ander veranderd/verbeterd. mijn plan is om uiteindelijk minimaal een level 4 editor te worden aangezien ik het zeer belangerijk vind om een goede navigatie-app ook goed te houden en ervoor te zorgen dat alles klopt. en mijn beste eigenschap is, dat ik een pietje precies ben :P dus ik ga alleen voor het allerbeste.

Welkom Robin,

We hebben al gechat via WME.
In Drenthe kunnen we wel wat actieve editors gebruiken. Heb je al gekeken naar de invalswegen ten Zuiden van Assen (A28 en N33). Daar verschenen regelmatig meldingen ivm met de werkzaamheden. Misschien kun je dat in de gaten houden.
Je bent in ieder geval wel ambitieus ;)

Groet,

Katrinus

tuurlijk wil ik het daar wel in de gaten houden, ik wil zelfs heel Assen wel monitoren als dat handiger is ;) en bedankt allemaal voor het warme welkom :D
pyromania

Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Postby timmie__ » Tue Jul 22, 2014 10:35 am

He Wilma,

welkom hier op het forum. Zodra je een afsluiting ziet direct melden in het subforum dat daarvoor bestemd is. Check even op welke manier je meldingen moet aanleveren, dan gaat het helemaal goed komen.

Groeten Tim
Edits: 100k+ | Level: 4 | RM: Nothing at the moment
Wiki: https://wiki.waze.com
timmie__
State Manager
State Manager

Has thanked: 47 times
Been thanked: 96 times

Postby Ktenolix » Fri Jul 25, 2014 11:00 am

Hoi allemaal,

Mijn naam is Dennis, a.k.a. Ktenolix.
Ik gebruik Waze nu zo'n 5 maanden en ben al een tijdje bezig met de WME. Mijn doelstelling is om in mijn regio (de Achterhoek en Twente) de map een beetje up-to-date te houden.

Mijn Waze level is Warrior, rank 8,397 met 14.836 punten. :)
Image
Ktenolix
Map Editor - Level 1
Map Editor - Level 1

Has thanked: 5 times
Been thanked: 0 time

PreviousNext

Return to Nederland