Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post by kdevries
Waarschijnlijk moeten er minimaal op een viertal niveaus aanpassingen plaatsvinden:
  • Database structuur
  • WME interface
  • Tile building proces
  • Client
Wat in software ontwikkeling vaak de meeste tijd kost is niet zozeer het inbouwen van nieuwe code, maar het testen of de nieuwe functionaliteit geen negatieve gevolgen heeft voor bestaande functionaliteit en dat de nieuwe functionaliteit onder alle omstandigheden op de juiste manier werkt.
kdevries
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2652
Has thanked: 790 times
Been thanked: 541 times
Send a message
https://s.waze.tools/gc.png
Regio Manager: Fryslân
Country Manager: The Netherlands, Belgium, Luxembourg
Country Manager: Denmark
Bekijk de wiki
Waze woordenlijst

Post by kdevries
Waze bepaalt de routes niet op basis van de ingegeven maximumsnelheden, maar op basis van daadwerkelijk gereden snelheden.

Er moet dus een andere reden zijn waarom Waze je niet over de A67 stuurt.

Wat is je vertrekpunt vanuit Belgie?

Groet, Katrinus
kdevries
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2652
Has thanked: 790 times
Been thanked: 541 times
Send a message
https://s.waze.tools/gc.png
Regio Manager: Fryslân
Country Manager: The Netherlands, Belgium, Luxembourg
Country Manager: Denmark
Bekijk de wiki
Waze woordenlijst

Post by martiensch
Toevoeging:
Spitsstroken die het grootste deel van de dag open zijn (dus ook geopend buiten de spits en in het weekend).
Als de maximumsnelheid op vaste borden staat en de matrix-borden dynamisch een lagere snelheid aangeven: -> maximumsnelheid op bord taggen.
Als de maximumsnelheid op kantelwalsbord staat en wegdraaid als spitsstrook geopend is: -> geen snelheid taggen.

Dit tweede punt geldt sowieso voor de A28 door Zwolle.
martiensch
State Manager
State Manager
Posts: 80
Has thanked: 20 times
Been thanked: 18 times
Send a message

Post by petervdveen
De limiet die op de vaste borden staat. Dus ja.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by petervdveen
is200fan wrote:Hoe gaat dit vormgegeven worden nu compleet Nederland blijkbaar aan de variabele snelheidslimiet gaat?
Dat zal bekeken worden zodra dit ook echt effect gaat hebben. Een waarschijnlijke mogelijkheid is dat de snelheden op de snelwegen verwijderd worden.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by Piet_Paaltjens
Hier iemand die Waze al een tijdje met veel plezier gebruikt, maar vrij nieuw is in de wereld van map editing. Het lijkt me leuk mijn steentje bij te dragen.

De keuze om geen maximumsnelheid in te voeren op segmenten waar kantelwalsborden staan die op verschillende tijden veranderen lijkt me heel logisch. Tenzij informatie over de actuele stand van de borden op te halen is. Maar ik vermoed dat dat (nog) niet kan.

Echter, voor de vaste borden met onderbord 6-19h (zie onder) moet het toch mogelijk zijn in Waze op basis van het tijdstip een maximum snelheid weer te laten geven? Ik vermoed dat Waze op dit moment nog niet die mogelijkheid heeft. Zijn er manieren om dit bij de ontwikkelaars van Waze kenbaar te maken? Het zou namelijk wel heel gaaf zijn als dit werkt, in mijn ogen.

https://www.anwb.nl/binaries/content/ga ... 100zmt.jpg
Piet_Paaltjens
Posts: 4
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Piet_Paaltjens
Dank voor je antwoord! Ik begrijp het helemaal, we zullen zien wat de toekomst brengt. Voorlopig zullen we nog naar buiten moeten blijven kijken. ;)
Piet_Paaltjens
Posts: 4
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by RonnyJcool
Toch wel vervelend dit probleem. Ik rij regelmatig van België via Eersel naar Antwerpen, maar omdat er nu variabele snelheden gelden op de A67, wordt deze mogelijke route zelfs niet meer voorgesteld.. dus rij ik maar op goed geluk.
Hopelijk komt er snel een oplossing. Mijn part gebruikt waze altijd de laagste snelheid om de routes te bepalen, dan heb ik op zijn minst de keuze
RonnyJcool
Posts: 1
Send a message

Post by themudman
En klopt het dan dat als er een snelheidslimiet moet worden ingegeven dat dat dan de hoogst mogelijke limiet is die op die weg mogelijk is?
Groeten, Fred (themudman)
themudman
State Manager
State Manager
Posts: 26
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times
Send a message