Post by timmie__
Arnoniem wrote:Nu wordt er aan gewerkt. ;-)

paar plusjes eroverheen en het is fijn...

check PM arno als het leuk vindt

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
timmie__
State Manager
State Manager
Posts: 891
Has thanked: 44 times
Been thanked: 94 times
Send a message
Edits: 100k+ | Level: 4 | RM: Nothing at the moment
Wiki: https://wiki.waze.com

Post by top_gun_de
Hi Knaagje,

Katrinus mentioned the quality of your contribution. As you know, you got feedback on your edit-quality from at least three champs, and you chose not to answer to their PMs. We presented your "contribution" to staff, and you know the result. Feel free to answer these PMs or to talk to me in the forum.

Speaking for the german community where you edited thousands of segments: While we appreciate any effort that improves the map, your contribution was not an improvement. Benelux has a great Wiki, but it differs from that of other countries. When you edit in other countries, your are advised to follow their wiki. There are substantial differences on things like segment-locking or mapping of dirt roads. Besides, many of your edits were bad under any country-wiki wherever, like drawing new segments and not caring about their connectivity.

Best regards,

Detlev
top_gun_de
EmeritusChamps
EmeritusChamps
Posts: 9483
Has thanked: 1174 times
Been thanked: 2920 times
Send a message

Post by wazingwr
maantje76 wrote:Level 6 bereik je nu nog na 200k edits. Maar dit zal op termijn verhoogd worden naar 300k edits.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dat zou betekenen dat ik zo'n beetje m'n hele leven level 3 zal blijven. :cry: :cry: :cry:
wazingwr
Area Manager
Area Manager
Posts: 234
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Send a message
Wazing with: Iphone 6S
Driving with: Kia C'eed
https://s.waze.tools/c3.png

Post by wazingwr
maantje76 wrote:
wazingwr wrote:
maantje76 wrote:Level 6 bereik je nu nog na 200k edits. Maar dit zal op termijn verhoogd worden naar 300k edits.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dat zou betekenen dat ik zo'n beetje m'n hele leven level 3 zal blijven. :cry: :cry: :cry:
Nee hoor...de levels veranderen zodra de nieuwe beta beschikbaar komt :-)
Ik wil ook wel eens level 6 worden.... :?
wazingwr
Area Manager
Area Manager
Posts: 234
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Send a message
Wazing with: Iphone 6S
Driving with: Kia C'eed
https://s.waze.tools/c3.png

Post by wimdelange
Is er een procedure die gevolgd moet worden door de bestaande AM's? Ik begrijp dat ze mogen blijven, maar op zich vind ik het wel interessant om toch een mentor toegewezen te krijgen, daar ik nog maar twee maanden AM ben.

De handleiding is zeker interessant. Ik wacht met ongeduld.

Succes met het beheren.

P.S. Ik zat de lijst van de benodigde taken te lezen en ik krijg de indruk dat er een paar alleen met de Cartouche editor uitgevoerd kunnen worden (flitspalen?), maar deze editor gaat binnenkort eruit.
Ik wacht de handleiding wel af.
wimdelange
Posts: 105
Send a message
Groetjes,
Wim de Lange
Area Manager Zoetermeer
HTC Sensation Android 4.0.1
Waze beta 3.5.1.904

Post by wimdelange
Zoals gemeld in een andere area is mijn aanvraag ergens kwijtgeraakt (door mijn eigen schuld denk ik). Ik heb net de aanvraag voor Zoetermeer als AM gedaan, zodat de procedure gestart kan worden.

Ik ben al areamanager van Zoetermeer en Gouda, dus daar hoeft geen actie op ondernomen te worden. Het gaat meer om de rest van de procedure.

alvast bedankt.
wimdelange
Posts: 105
Send a message
Groetjes,
Wim de Lange
Area Manager Zoetermeer
HTC Sensation Android 4.0.1
Waze beta 3.5.1.904

Post by world_msqy1rgs
Enig idee wat de behandelt tijd is van een aanvraag ? Dan weet ik nl. waneer ik mij zorgen moet gaan maken.
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by world_msqy1rgs
Slik.. Als deze periode .. vermeld zou worden bij aanvraag .. zou het denk wat aanvragen schelen. Onder het mom van arbitrage periode voor je het uit eindelijk kunt worden (iets met kaf en koren scheiden) :)

ps. maakt het uit dat ik een ander email heb gebruikt bij aanvraag dan op forum. nl pru.. in plaats van hes...
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by world_msqy1rgs
itavero wrote:Klopt het dat het formulier niet meer werkt?
Hier in Valkenswaard / Borkel en omgeving kom ik zo nu en dan nog kleine fouten tegen, die ik dan helaas niet kan verhelpen omdat bepaalde wegen gelocked zijn.
Mischien een tussen oplossing. Op world.waze.com/livemap kun je ook Update request aanmaken. Met een korte om schrijving en aanpassing word voor je gedaan.
world_msqy1rgs
Posts: 172
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by world_ywsgksyp
Beste community, 

Ben zelf werkzaam voor een gemeente en ga o.a. over wegafsluitingen. Nu zijn werkzaamheden vaak eerder klaar dan verwacht of staan er afsluitingen in Waze die niet correct zijn. Vandaag spelen toevallig beide zaken. Ik probeerde aanpassingen te maken op live maps, maar hiervoor had ik level 4 nodig volgens het systeem. 

Als gemeente is ons officiële kanaal Melvin voor werkzaamheden, maar inwoners kijken vanzelfsprekend op Waze of google maps als zij onderweg zijn. 

1. Wat is de snelste manier om dit soort fouten recht te zetten in Waze? 
2. Als algemene tip richting editors, hou Melvin in de gaten. Melvin is publiek toegankelijk en wordt door de meeste gemeentes constant geupdate: https://melvin.ndw.nu/public;sw=51.8479 ... 4345%C2%A0 

 
 
 
world_ywsgksyp
Posts: 1
Send a message