Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Succesverhalen

Post by enormekever
In plaats van hier alleen maar te klagen over wat er niet goed is aan waze; tijd voor een topic met voorbeelden van verhalen waar we het allemaal voor doen.

Vandaag perfect van de A2 afgestuurd, oude vertrouwde route bij Waardenburg eraf. En ik was zo te zien niet de enige.
enormekever
Posts: 752
Has thanked: 2 times
Been thanked: 26 times

POSTER_ID:9610

1

Send a message
Attachments

Post by Atlas85
Ok, eentje van mij: heb vorige week een route van 1000 km gereden zonder probleem. Ja, navigatie-modus dus! Van noord schotland naar Dover. Data verkeer voor totaal 4000 km: 110 mb. Valt dus reuze mee!
Atlas85
Posts: 1026
Send a message

Post by Atlas85
Ik vond het op die afstand meevallen. Het viel me eerlijk gezegd sowieso mee dat ik vrijwel overal internet had. Bedenk ook dat die kaarten vrijwel allemaal nieuw geladen moesten worden, ik was daar nog niet eerder geweest. Het zuiden had ik wel vantevoren op de wifi bekeken, en dit scheelde dan ook aanzienlijk in het data-verkeer.

Desalniettemin was het allemaal behoorlijk verrassend en positief, en het geeft me een heel groot gebied waar nog maar heel weinig gedaan is...
Atlas85
Posts: 1026
Send a message

Post by deeggo
Ik kreeg vorige week (automatisch) een omleiding voor een file door ongeluk tussen Vinkeveen en Abcoude op de A2. Bij V eraf en bij A er weer op, via een mooie parallelle route. Dat is genieten!
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Tevreden klant voor Jvoambu, én ANWBer?
uploadfromtaptalk1355868610024.jpg
(41.09 KiB) Downloaded 480 times
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Sorry, gras.. maaien.. voeten ..
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Atlas85 wrote:Ok, eentje van mij: heb vorige week een route van 1000 km gereden zonder probleem. Ja, navigatie-modus dus! Van noord schotland naar Dover. Data verkeer voor totaal 4000 km: 110 mb. Valt dus reuze mee!
Netjes, 1000km!
Maar 110mb zullen mensen die in het buitenland per mb betalen vast niet mee vinden vallen.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Dat weet ik en dat heb ik ook. Maar vast niet iedereen.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by enormekever
fvwazing wrote:Enormekever, moest je daarvoor een nieuwe routeberekening starten of kwam deze "vanzelf"? En hoeveel tijd heb je gewonnen/verloren?
Hij kwam automatisch, zoals het hoort.

Hoeveel tijd ik gewonnen heb weet ik niet, omdat je nooit weet hoeveel de oorspronkelijke echt geduurd zou hebben, maar dat kan denk ik goed een half uur zijn gezien de lengte en drukte van de route nog te gaan.
enormekever
Posts: 752
Has thanked: 2 times
Been thanked: 26 times
Send a message
Regio Manager Noord-Brabant
https://img844.imageshack.us/img844/9051/1hb2.png
Setup: HTC One • Android 4.4.3 • Waze 3.8.1.0 • Noord-Brabant, The Netherlands

enormekever
Posts: 752
Has thanked: 2 times
Been thanked: 26 times
Send a message
Attachments
Regio Manager Noord-Brabant
https://img844.imageshack.us/img844/9051/1hb2.png
Setup: HTC One • Android 4.4.3 • Waze 3.8.1.0 • Noord-Brabant, The Netherlands