Post by deeggo
Overigens, ik begrijp best dat het huidige systeem niet handig is hoor. Er moet meer mogelijk zijn voor L3 editors. Maar zolang ze niets beters hebben geïmplementeerd is niets locken ook geen optie.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
dionysus1975 wrote:Dat juweeltje ken ik, da's gewoon hier in Utreg
Jij was hem ook al tegengekomen?
robbert-slakhorst wrote:Ik zorg dat ik per dag een stad / paar dorpen doe in die omgeving. En dan ook echt een dorp / stad helemaal afmaak, zodat ik geen rood streepje meer zie (met uitzondering van de rotondes, die mogen alleen een plaatsnaam krijgen en zullen rood blijven kleuren).
Goed plan om Gelderland af te maken. Ik dacht overigens dat rotondes niet roodkleuren als je het vinkje achter de naam aanzet (no name), maar met alle scripts van tegenwoordig valt dat niet voor iedereen met zekerheid te zeggen.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
dionysus1975 wrote:
deeggo wrote:
dionysus1975 wrote:Dat juweeltje ken ik, da's gewoon hier in Utreg
Jij was hem ook al tegengekomen?
Tijdens het navigeren was ik er al eens langs gegaan, maar toen had ik een tomtom bij me.
Ik zag er op een gegeven moment een UR staan en toen had ik zoiets van, wat is hier nu weer voor zooi gemaakt. Vooral het feit dat er primary street en gewone street door elkaar zaten. Is ie inmiddels al aangepast of moet ik ff koekeloeren daar
Ik heb het opgeruimd.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by dionysus1975
world_msqy1rgs wrote:
Marleenonline wrote:Ik wil ook wel wat doen, maar hoe kom ik in hemelsnaam aan 5000 edits als de meeste wegen in mijn omgeving gelocked zijn... Het werkt nu al demotiverend.
Even een dagje door nederland reizen..
En anders ff de grens over, daar is nog genoeg te doen
dionysus1975
Posts: 222
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by dionysus1975
Het nadeel van nederland is dat de kaart eigenlijk bijna af is, ff een parkeerplaats erbij of eraf dat levert bijna geen edits en voor een level 4 heb je toch minstens 100.000 edits nodig. Dat duurt in Nederland gewoonweg jaren. Ik denk dat de meesten dan al wel afgehaakt zijn.

Maar neem bijvoorbeeld dit lieve kleine eilandje:

Permalink: https://world.waze.com/editor/?zoom=2&l ... TTTTTTTTFT

Die kan best nog wel wat liefde gebruiken.
dionysus1975
Posts: 222
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by dionysus1975
Na bijna dag in en dag uit editen bijna level 4, maar wat mij betreft heb ik ook geen bezwaar tegen level 5. Dat werkt allemaal net ff wat sneller. Ik ben nu eenmaal een nachtdier en 's nachts bewerken en unlocken dat schiet ook niet op, omdat de meeste level 5's dan liggen te snurken ;)
dionysus1975
Posts: 222
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by dionysus1975
Maar, is Gerben dan de enige nachtbraker
dionysus1975
Posts: 222
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by dionysus1975
maantje76 wrote:Dat scheelt van dag tot dag :) Wel stil nu hier ;)
Jah, inmiddels lag ik er ook in.
dionysus1975
Posts: 222
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by dionysus1975
Zo edit ik wel eens in Frankrijk, maar ook hier lock ik niets. Maar goed, in Frankrijk zijn er zelfs freeways die niet eens gelocked zijn ;)
Mijn werkwijze, ff een willekeurige plaats opzoeken die er niet uit ziet. Ff AM aanvragen en dat stukje helemaal tip top maken. Ben ik klaar, dan zoek ik een ander plaatsje en dan doe ik dat stukje helemaal.
En de wereld is groot zat om de kaart te verbeteren, en daar doen we het uiteindelijk toch voor
dionysus1975
Posts: 222
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by dionysus1975
Dat juweeltje ken ik, da's gewoon hier in Utreg
dionysus1975
Posts: 222
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Send a message